22 yaşındayım eşim 29.. 11 aydır evliyiz. 3 4 yıl çocuk kesinlikle istemiyorum. Ama eşim çocuk olsun Allah rizkini verir, ben calisiylrum aç mısın açıkta misin diyor. İyide evimiz kira 500tl eşimde şu an iş yer açtı daha yeni ve günlüğü 200 bazen 90 TL falan geliyor. İlerde işleri bol olur mu o bile belirsiz iken böyle yapması canimi sıkıyor. Ayreten Allah verir çocugun rizkini nedir ya Öyle bişey yok ki, ne rizki? Tek maaşla ben bile kendime adam akıllı kıyafet vs alamaz iken çocuğa nasıl bez mama kıyafet alacagim? Ben calismiyorum, calissam bile bir kaç yıl birikim yapmamiz gerekiyorken. ayreten ailelerimiz öyle destekci de değil destek gördüğü bir yer bile yokken bu düşüncesi beni deli ediyor...
Onun bu düşüncesindeb nasıl vazgecirecegim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer