Güncellemeler
+1 yıl
Aramızda 6 yaş var ben 6 yaş büyüğüm hemde balık etliyim ama kız Kardeşim zayıf
Annemle çoğu zaman tartışırız bi kaç kez saç başa kavga ettik
Ama kız kardeşimden çok korkuyorum onla kavga edemiyom dayak yiyom sizce normal mi bu durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
sacmalıyorsun onun kafasını dagatalım senle uasmasjn
Anneme sesimi çıkarttığım için dövüyo
seni
Yok saol
İyi bir zopa çalıyor sana ne güzel
Annem dovemıyo ama
Kız kardeşim dayak atiyo baya
normal
Ama anneme sesimi çıkarıyorum
olabilir annen baskın değil demek ki hakediyorsan yersin dayağı ben olsam döverdim hep seni sözünden çıkma
Kız kardeşimin sözünden mi
evet
Aramızda 6 yaş var ben avlık etliyim ve daha uzun um kız kardeşim zayıf eli çok ağır canım çok yanıyo acıdan bağırarak ağlıyom sesim degisiyo acıdan sesim daha gür boğuk derinden cikiyo
İyi yapıyor sen de söz dinle dayak yememek için
Dedin ya hak ediyorsan dayak yersin diye mesela kız kardeşimsin ne gibi şeyler yaparsam döversin
Sözümden çıkarsan istediklerimi yapmazsan bana olumsuz bir şey söylersen döverdim bi güzel korkudan sesini çıkaramazdın acıdan uyuşuna kadar döverdim elim ağırdır süründürür
Peki yinede sevgini gosterirmiydin bana şımartırmıydın beni kız kardeşim olarak düşün
hakedersen evet
Nasıl hakkedersen acar mısın
Akıllı olursan severim sözümde durursan
Peki şöyle oldu annem le sen aynı anda beni çağırdiniz bende annemi seçtim bana dayak atarmiydin
Evet önce bana geleceksin ben öncelikliyim ben ve keyfim önemli
tamam sana gittim sonra annem beni dövdü neden bana gelmedin diye ne yaparsın
Ben izin vermem dövmesine sahip çıkarım
Peki annemle tartıştım annem akşam kız kardeşin gelsin şikayet edicem seni dedi sonra akşam olunca şikayet etti beni sana döver misin gelip
Evet odaya çekip döverim acımam haşat ederim
Niye bende bazen sınırlı olamaz miyim bazen bende kızamazmıyim
Kızamazsın sen sadece sözümü dinleyeceksin
Sen kendine köle arıyorsun
Evett
Kız kardeşin böyle gaddar değil beni dövse bile her zaman sevgisini gösterir
ben de gosteririm zaten severim sahiplenirim ama gerekince döverim tabi
Ya durduk yere döver misin hiç bir şey yokken ortada
dövmem
Peki nasıl döverdin peki nereye vururdun
saçlarında tutup sürüklerdim üstüne oturup tokatlardım kemerle sopayla döverdim
Oha bu eziyet ben senin ablanım kız kardeşim beni hiç böyle dövmedi dediğin gibi
çok damarına basarsan o da döver böyle ama basmamışsın azla kurtulmuşsun
Yok çok bastığım oldu canımı iki kat daha çok yaktı ama öyle her tarafımı morartacak şekilde dövmüyo
Ben de morartmam zaten elim ağır bi tane vurmam yeterli acıdan mahvolursun
Aynen oda öyle yapiyo 2 3 tane belimin yanına yumruk atiyo 2 3 kez de cimdikliyo ben zaten acıdan bağırarak ağlıyorum
İyi eziyor baya seni
Sorma anneme diyorum anne sen döv beni diye hatam olunca kız kardeşim dövmesin diyorum
Sen de söz dinle
Peki daha başka ailelerde de varmıdır kız kardeşinden dayak yiyen abla
Oo çevremde çok var
Kaç yaş var aralarında nasıl oluyo söyler misin
ya genelde kızlar yaş önemli degil kız oldukları için küçük büyüğü dövebiliyor genelde ama burada hangi birini anlataym çok uzun
En son nasıl bisey oldu kısaca anlatırmısin
Kuzenlerim var ikisi kardeş biri 12 yaşında diğeri 15 bu 12 yaşındaki çok sinirli agresif sürekli dövüyor ablasını bi de baya kilolu bir şey
12 yaşındaki mi kilolu
büyük olan kilolu
Küçük olan çok mu zayıf
yok normal o
Büyük olan aşırı mi kilolu
Büyük çok mu kilolu
valla 70 kilo falan ama bir halta yaramiyor cok gucsuz ldmdlfmflf
Boyu kaç büyük olanın
Küçük olanın ise boyu ve kilosu
büyük olan 1.60 70 kilo falan küçük olanın kilosunu bilmiyorum boyu 1.70
Benim boyum 167 kilom 77
Kız kardesim 160 kilo 53
baya güçsüzsün dayak yedigine göre
Aynen benden 10 yaş küçük kızdan dayak yedim ben ağlattı beni
mdldkfldmdkdns oha
daha cok dayak yersin
Öyle tabii e peki kuzenin ağlıyor mu dayak yiyince benim gibi
evet tabi bi de cok bagiriyor
Ağlarken mi
evet çığlık atıyordu kdnspdkelsm
Sesi degisiyodu yani acıdan benim gibi gür boğuk ve derinden cikiyomudu
evet.
Diyorki peki oda canım aşırı derecede çok yanıyo diye
Diyormuydu
evet ama kimsenin umrunda olmazdı genelde çünkü kendinden küçükden dayak yiyo
Ha söylüyordu yani canım çok yanıyo diye hala soyluyo mu peki
dayak yiyince söylüyo
Küçüklükten beri mi dayak yiyo
evet anlasamıyorlar
Kaç yaşından beri dayak yemeye başladı biliyor musun
küçük olan 9 yasina girdiginden beri
Demekki 3 yıldan beri davayı yiyo 9 yaşından önce nasıl oluyodu peki
o zaman kavga etmiyorlar
dı
E peki bi anda nasıl başladı durum
sinirli olduğu icin heralde ergenlikten kucuk olan surekli isteklerini dayatiyordu falan
Küçük olan demi
aynen
Ablasına falan dediğini yaptıriyodu yani
evet ben ablasina diyordum kendini cok ezdirme diye sen ablasin falan ama gücüm yetmiyor diyordu
9 yaşından küçükken yinede dövüyor muydu ablasını
bilmiyorum onu 7 8 de dövuyordu heralde
Ilk ne zaman dayak yemeye başladığını bilmiyorsun yani
ya 8 ya da 9
Ilk başlarda da ağlıyor muydu
evet spfksdskss
İnstagramdan konuşalım mı
Bu konuyu mu
aynen.
Takıntılı biri değilsin demi ya da saplantili
Hayır dokskdmsd bu konu için konusmak için dedim ben
tamam çık özelden
olmaz instagram olursa olur
Olmaz maalesef insegram yok sosyal medya kullanmıyorum
numaranı ver ya da hangout yükle orada sadece chat var hesap ac ismini ver konusalim burada asla kimseyle konusmuyorum
Yok olmaz o zaman burdan konuşalım bisey olmaz merak ettim kuzenlerini bitirelim konuşmayı
peki sen bilirsin bende çok var böyle anı
Ilk başlarda dayak yemeye başladığında da canı çok yanıyormuydu ağlıyor muydu baya bi
evet yalvarıyordu
Nasıl yalvarıyordu
nolur vurma yeter diye yalvarıyordu özür dilerim özür dilerim falan diyodu
Sonra noluyodu peki
Döven de o zaman akıllı ol hep böyle yapıp sonra dayak yiyince ağlıyorsun korkuyorsun diyodu dayak bitince de odasında agliyordu dayak yiyen
8 yaşlarında bunu diyodu ha
ewet
Büyük olan ne yapiyodu ki böyle
anlamadım?
Büyük olan kuzenin ne yapıyordu kız kardeşine hata mi yapiyodu ona vuruyormuydu
Evet ya da onun istedigini yapmayınca söz dinlemeyince
Nasıl söz dinlemeyeyince ya da ne istediğinde yapmiyo
Mesela su getir diyordu getirmeyince
Başka
Ya da kitaplarını izinsiz kullaniyordu buyugun sonra buyuk ona birnsey diyince dovuyordu
Peki büyük nasıl kişiliği oda annesi ile bazen tartisiyomuydu ya da bazen kiziyormuydu kardeşine
annesi küçüğü tutardı hep büyüktense büyük annesiyle kavga ederdi tabi anlasamazlardı
Şimdi de tartışıyorlarmı annesi ile
evet anlasamiyorlar
Yani annesiyle bazen kavga ediyo
evet ama fiziksel değil
Kız kardeşinden dayak yiyo ama annesi ile tartışıyo
doru
Annesi demiyo mu kız kardeşinden dayak yiyorsun ama bana sesin cikiyo diye ya da vuruyomu annesi
yok
Hani dedin ya vurma özür dilerim falan diyordu şimdi nasıl tepkiler veriyo peki
aynı
Peki küçükken mi canı daha çok yanıyordu şimdi mi canı daha çok yanıyordu soyluyomu
bilmiyorum
Yani küçükken verdiği tepki mi daha fazla şimdiki mi fazla
şimsi
Daha farklı nasıl tepkiler veriyo
yalvarma bagırma ciglik atma falan iste
E demiyorlar mi annenle tartışıyon ama kız kardeşinden dayak yiyorsun demiyolar mi
hayır kız kardeşinin psikopat olduğunu herkes biliyor
Annesi ve babası o yuzden mi bisey demiyo ablanı neden dövüyorsun diye
eved
Hep sürekli dayak mi yiyor yani her gün
nerdeyse her gün çünkü bizim alt katta oturuyorlar aile apartmanı hep sesleri geliyor
Kız nasıl dayaniyo peki her gün dayak yemeye
bazen 2 gün hic kavga etmiyorlar bazen oluyor bilmiyorum
E küçükken hiç mi kavga etmiyorlardı ya da büyük kız vuruyormuydu küçükken küçük kıza
yoo
Işte büyük kız her dediğini dövmeden önce de yapiyomuydu
hayır yapmayinca dovuyordu
Peki küçük kız annesi ile tartisiyomu
hayr
Ama büyük tartışiyo annesi ile
ayni sorulari sorup durma
Kız kardeşi hem beni dövse hemde ablasını dövse hangimizin canı daha çok yanar acaba
senin
Neden ki nerden anladin
güçsüzsün baya mk
Dayak yiyen dayak güçlü benden
öyle sen tam dövülmekik güzelce dayak yiyeceksin oturacaksın
O küçük kuzenin beni dövmekten zevk alır kölesi yapar beni
Evet ağzına eder senin valla tasma takar biner sana kölesi olursun anca feci de döver
Peki o küçük kuzenin mi büyük kuzenin mi ya da annelerimi hangisi canimi daha çok yakar
küçük psikopat
Şimdi sen babasın iki tane kızın var küçük kızın büyük kızını dövüyo sen ne yaparsın ablasını dövüyo yani
büyüğü döverim ben de
Yanlız küçük kız ablasını dövüyo
dövsün bana ne
Peki kacaktan yanına girdi baba beni dovecek diye tutup teslim eder misin küçük kızına dövsun diye
ederim
Bide üstüne sen driver misin büyük kızını
evet örneğin diyelim sen benim büyük kızımsın kardeşin dövdükten sonra da ben döverim seni
Neden dövüyorsunki zaten dayak yemişim
olsun
Mesela ben senin kızınım
18 yaşındayım
15 , 13 , 10 yaşlarında kız kardeşlerim var 3 de beni dövüyo mesela bi hatam oldu 3 ünden biri beni dövücek hangi kızını secersin beni dövmesi için git döv diyeceksin
10 yaş
Neden
bilmem küçük oldugu icin
neyse beni tatmin eder misin
Peki bana seçtirir misin hangisi dövsun diye
olabilir
Peki şöyle oldu sana kızdım bağırdım tartıştık babamsın sonuçta 3 kız kardeşim geldi noldu baba dedi sende bana bağırdı dedin 3 üçünden biri beni dövücek sana cilve yaptım nazlandım beni dövmesinler diye affeder misin peki kızını
yalvar önce bi
Ellerimi öne doğru bağladım hafifi başımı saga doru eğdim gülümseyerek cilve yaparak senin yanağından optim ve cilveli cilveli sana baktım
tamam affettim o zaman bu sefer kurtuldun dayaktan
Saol babacım dedim yanağından öpüp yanına oturdum cilveli bi şekilde
aferin ha şöyle dayak yemek istemiyorsan böyle yola geleceksin tamam mı
Söyle oldu bi kaç dk sonra beni şımartıyorken çayı halıya döktüm baba özür dilerim yeni bi tane doldurayım dedim ne yaparsın
önce temizleyeceksin sonra dayak yiyeceksin
Kimden yiyecem baba
benden
Canan kız kardeşim 13 yaşındaki geldi baba uçümüzden biri dövsun dedi
Baba hadi 3 cumuzden biri dövsun çayı döktü
Normal
Anneme sesimi çıkarıp kız kardeşimden korkmak mı
Evet
Hak ediyom yani dayağı