Ben hiç öyle düşünmüyorum koyduğum fotoraflar bunlardı
Bunları üç ayrı kullandığım programda koyuyorum hepsini tek tek kaldırdım 🙄🙄aşığ bakan emoji yok



Ve onların yerine koyduğum foto bunlar


Ve son olarak ta bu var

Ben hiç öyle düşünmüyorum koyduğum fotoraflar bunlardı
Bunları üç ayrı kullandığım programda koyuyorum hepsini tek tek kaldırdım 🙄🙄aşığ bakan emoji yok



Ve onların yerine koyduğum foto bunlar


Ve son olarak ta bu var

Hayır tatlım değilsin:)
Her karanlık tema ruhsal karamsarlığı göstermez💚Psikolog olarak diyorum bunu✨
Sonuncu çok tatlı gerçekten🌸
Teşekkür ederim 🌹🌹
Rica ederim🌼☺️
Bence 🤔 erkenden evlenme diye diyor olabilir 😂😂 temaları yanlış anlayıp:))
Bence daha çok neşeli biri gibisin buradan gördüğüm kadar bilemem tabi sen tam tanımıyorum arkadaş:))
😂😂nasıl yani öyle bir suncem varda bu fotorafkarlq ne ilgisi var ki😂😂
Anneler dusunulmeyecek şeyi düşünür hep 😂😂
🤧🤧ama zaten şimdi eveknemk istemiyorum en az bir kaç yıl daha bekliyoecegim
En mantıklısı bacım hayatını yaşa doya doya evlenince zaten çoluk çocuk hayatını daha çok yoruyor 😂😂
😅😅yaşıyorum denemez ama iyiyi kötü değil çok şükür
Ölmekdik ama sürünüyoruz der gibisin be uae de yaşayıp bunu diyorsan biz ne diyelim tr de yaşayanlar olarak bilemedim 🤔🤔
😂😂Yani şöyle en az 2 3 ay evden çıkmadım tek bir tanıdığım yok ve yanlizm hiç arkadaşım yok gerçekten bahsediyorum sanal dışında ve ailem de her gün misafir var babamın ve kardeşlerimle aram kötü babamla uzun zaman oturup sohpet etmedim 6 ayı geçmiştir ancak azarlıyor beni ya da telefonla konuyor ya da oturup amcalara sohpet eder
Ne diyem bol sabırlar en kısa zamanda durumun gonullune göre düzelir inşallah:))
Amin 🤲🤲
5 foto çok iyi 😂✔
😂😂
Sürekli bir şeyler içmeyi severim pipetle 🤣🤣şu bile olsa
🤗🤗🤗..
Cevap
9Cevap
Haklı değil bence
Üsttekiler karamsar ama alttakiler neşeli. Belki de günü gününü tutmuyordur senin. Annen de sürekli üsttekilere denk gelmiş olabilir.
Yok aylardır onları koyuyorum hiç değiştirmem 😂😂1 hafta boyunca ısrar eti degistr değistr diye bende değiştirdim
O zaman sende var bir problem 😂
🤣🤣
İlk üç fotodan dünyadan vazgeçtiğini hissediyorum, diğer üç foto ise gençlik ve heyecan dolu bir kız anneni bırak benim de kafam karıştı 😂
😂😂😂
Peki burdaki fotom nasıl
Pp de 😅😅
😂😂yaaa
😂🤣🤣Ben miyim katil 🤪😝
Bu sitede gördüğüm en pozitif insanlardan birisin. Benim manik durumlarımdan bile daha pozitifsin.
yaaa ciddi misin hep karamsar diyorlar bana 🤣
Hmm peki burdaki fotom nasıl
Watpadd çıkması gibi :)
Pardon son soruyu sana değil başkasına soracaktım ama olsun 😅😅
Hep gümbürtüye gidiyorum. Neyse...
😅😅Bir şey olmaz sonuçta sende arkadaşımsın fark etmez
Sondakiler daha güzel. Sen söyle yukarıdaki daha karamsar değil mi :))
Yani karamsar girmuyorum kasine o kelebekler kız çok şirin ve kanatları ile her yere uçup gidebilecek gibi duruyor onun bir altındaki foto ise ordaki kalplere bakarsan da siyahtan beyaza doğuru kalpler yani simsiyah kalplerde bir gün beyaz di ya da bir gün tekrar beyaz olabilir anlamına gelir
Sondaki kalp ise orada kalbimizdeki gölegelr ya da kalbimizdeki ağırlığında kalakbilecğini gösteriyor yani bu resimler bunu anlatıyor ama bir çoğu kişi neden sadece karamsarlığa görüyor anlamış değilim her resmin içinde hem karamsarlık hemde bozutif şeylerde vardır ilaki siyah renkler kullanıldı diye karamsar olduğu için resmin ne suçu var ki
Kesinlikle
Umuta var onu görmeyen de çok kişi var
😔😔anladım
Karamsarlıktan ziyade bence henüz ergenlik döneminden çıkmadığından olabilir ama dert etme biraz olgunlaşınca anlarsın annenin neden dediğini
Ben sanmıyorum. Bazen anneler çocuklarını tam olarak anlayamaz.
Ben de öyleym kimseye hesap vermem
Bence değilsin
En alttaki mavişe bayıldım
İlk 3 resim karamsar ve diğerleri de normal
Değilsin Yamalcığım.. 😘😘
Değilsiiiin
Sonuncusu cok dadlu
Saçma resimler
haklı jhhsd olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?