Otoban Yollarda Tuvaletiniz Geldi mi Hiç?

Otoban Yollarda Tuvaletiniz Geldi mi Hiç?

Ben bunu merak ederdim hep. Geçen bir amca ile konuşuyordum çok fazla çay içiyormuş bende tuvaletin de çok geliyordur dedim. Daha önce İstanbul'dayken arabayı çok yıkattım dedi. Metropol şehirler çok sakat aslında ama tabi ona göre az sıvı alıyorlardır tedbir amaçlı.

Otoban Yollarda Tuvaletiniz Geldi mi Hiç?
Cevapla