Ben korkmuyorum ki alıştıö sanırım 😅geçen geçe merdiven otomati yanıyordu ev müstakil biri merdiven gelmese yanmaz ablam izin vermedi açıp bakım gece 3-4
Ulaşamadım böö dediler ödüm koptu diğer taraftan yazıyorum araftayız hep birlikte az önce haydar dümen ve kemal sunalı bir kenarda sohbet ederken gördüm mdkddk
Beynimin yarısı uyanık yarısı uyuyor vücudum tamamen uyuyor hareket edemiyorum konuşup bağıramıyorum ama gözlerim açık ve etrafı görüyorum oda kap karanlık gece ve bundan 3 gün önce falan korku filmi izlemişim var ya bağırmak istedim olmadı sonra kendime geldim hemen ışığı açtım ondan 2 gün sonra falan yine oldu bu sefer daha az korktum ama şunu öğrendimki o anda korktuğun bir şeyi düşününce karşında dikilirmiş birisine olmuş eğer birdaha olursa ve istemeden düşünürsem sanrım int*har ederim bide biranda yere düşşem geb*ririm yatağın sağı duvar duvara yapışık yatak solda yerde cam masa o cam masa bana girerse off
Bende hiç yaşamamıştım hatta bunun gibi olaylar hiç olamamıştı bu ilkti 1-2 hafta önce oldu olamdan 3 gün falan önce korku filmi izlemiştim olduktan 2-3 gün sonra yine oldu