Demir Çelik te , İsdemir de stajyerim , ama diyorum ki keşke başka yerde staj yapsaydım?

Arkadaşlar İskenderun Demir Çelik Fabrikasında Stajyerim , orda staj yapıyorum , ama diyorum ki kendi kendime ya arkadaş , keşke sanayide , ya da başka bir yerde staj yapsaydım diyorum ya , çünkü neden staja gittik sağlık muayenesinden geçtik , kan aldılar , nefes alımına falan baktılar , iki saat konuşma yaptılar , ucu demir den yapılmış bot verdiler , işte sonra kot ceket falan onları verdiler artık bundan sonra böyle geleceksiniz dediler , ve stajdan 16:30 da çıkıyoruz , bana çok yorucu geliyor ya
Demir Çelik te , İsdemir de stajyerim , ama diyorum ki keşke başka yerde staj yapsaydım?
Cevapla