Aile & Toplum Hangi yıldan sonra hayatınız hep kötü gitti? Baharl Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Benim 2017 de başladı Güncellemeler+1 yıl Burçlarınınızıda yapın analiz yapicam Hangi yıldan sonra hayatınız hep kötü gitti? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. Hiç bir zaman güzel olmadı 0 0 Yorumla
Afacan_37 Takip Et Master Yaş: 48 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bu dünyaya şikayet etmeye gelmedik desem. Ne gelir ise başımıza Allah' tandır. İyilik de O' ndan Şer de O' de O' ndan. 0 0 Yorumla
Hofland7075 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 94% +1 yıl Benimde 2017 de başladı kötü gitmeye. Terazi 0 0 Yorumla
By_Barsss Takip Et Master Yaş: 34 , eic 73% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. 2017/18 o aralar da ne olduysa oldu her şey bozuldu 0 0 Yorumla
sedomania1 Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl kesinlikle benim de 2017 sonrası :/ 0 2 Yorumla Baharl +1 yıl Burcun ne Yorumla sedomania1 +1 yıl terazi. Yorumla
Şiirselbiri Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 680 cevap paylaştı. 2018 diyebilirim 0 0 Yorumla
Bill-Gaste Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 91% +1 yıl Doğduğumdan bu yana hiç gün yüzü görmedim efenim. 0 0 Yorumla
metin6161 Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 409 cevap paylaştı. Selam bahar 2012 den sonra ikizler 0 0 Yorumla
TatliCleopatra Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl 2019 0 1 Yorumla Baharl +1 yıl Burcun ne Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. 2012 😕😒 0 1 Yorumla tortitotilla +1 yıl Oğlak Yorumla
Darbeli_Hilti Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 87% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı. 2014 den bu yana 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Hiç bir zaman güzel olmadı
Bu dünyaya şikayet etmeye gelmedik desem. Ne gelir ise başımıza Allah' tandır. İyilik de O' ndan Şer de O' de O' ndan.
Benimde 2017 de başladı kötü gitmeye. Terazi
2017/18 o aralar da ne olduysa oldu her şey bozuldu
kesinlikle benim de 2017 sonrası :/
Burcun ne
terazi.
2018 diyebilirim
2019 sonrası bende yok
Doğduğumdan bu yana hiç gün yüzü görmedim efenim.
Selam bahar 2012 den sonra ikizler
2016 burcum yengeç
2019
Burcun ne
2017 bende
1997
2019 galiba
2012 😕😒
Oğlak
2014 den bu yana
Olmadı cok şükür
2015 ten sonra
2019
Yengeç
2016 dan sonra