Düğünden sonra altınlarım verilmedi?

Merhabalar,
benim bir kaç gün önce düğünüm oldu.
Çoğu şeyi kendim ödedim. Gelinliğimi yarı yarıya böldük kayınbabamla, parasını sonra veririm şimdilik sen ver dedi. Kuaför makyaj ne hepsini kendim ödedim. Gelinliğin parasını isterken yok para dedi vermedi. Şimdi de düğünden sonra altınları sordum çok az takıldı onları da borçlara ödedim diyor. Adamım da komple harcadığı bi düğün salonu 14.000₺ bir de 4 tane altın bilezik. O da teneke işlemli olanlardan.
Bana sormadan söylemedin öylece altınları güya borcuna ödediği için çok sinirlendim.

Eşim bana hani sen parada değildin diyor, anlamıyor bana ayıp ediyorsun diyor. Ben haksız mıyım? Ben aslında altınları borcuna verdiği için değil beni hiçe sayıp sormaya bile tenezzül etmediği için kızgınım.

Şimdi küstüm konuşmuyorum eşim de sürekli ayıp ayıp deyip duruyor.
Düğünden sonra altınlarım verilmedi?
Cevapla