Aile & Toplum Yolda kimlik kontrolü yapan polisleri görünce "Acaba beni de durduracaklar mı?" diye düşünüyor musunuz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Hiçbir şey olmasa bile bir tedirginlik hissi kaplıyor beni nedensizce Güncellemeler+1 yıl ... Yolda kimlik kontrolü yapan polisleri görünce "Acaba beni de durduracaklar mı?" diye düşünüyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Düşünmüyorum. 0 0 Yorumla
Dördüncümurat4 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl evet genelde durduruluyorum hiç bi şeyden olmasa bile emniyet kemerinden cezayı yiyiyoruz 🤦🏻♂️ 0 0 Yorumla
-kum- Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 566 cevap paylaştı. Evet gereksiz bi şekilde hep aklıma geliyor dhsjsjds 0 0 Yorumla
Gökkuşağımkayboldu0 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 79% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 759 cevap paylaştı. Hayır normal bir şey onlarda işini yapıyor sıradan bir şey yani 0 0 Yorumla
İstanbul_bey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Tipi kayık olanları durduruyorlar 😀 0 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı. Düşünüyorum 0 0 Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Yok yav rahatım ben 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Düşünmüyorum.
Evet gereksiz bi şekilde hep aklıma geliyor dhsjsjds
Hayır normal bir şey onlarda işini yapıyor sıradan bir şey yani
Tipi kayık olanları durduruyorlar 😀
Düşünüyorum
Hayır olmuyor ((:
Bende de oluyor sjskakakakaiw
Yok yav rahatım ben
Yalnız değilsin.