Emlakçıların ardından neden hep sallıyorlar?

Yani abi vaktiniz varsa siz başınızda bütün gün bekleyin herkese evi gezdirin devlet zaten %3 e kadar komisyon koyulabilir diyor ama çoğu tanıştığım %1 alıyor ev satışından

Emlakçıların ardından neden hep sallıyorlar?
Cevapla