Ev sahipleri kiracılarına karşı neden acımasız?

yasal kira %25 olması gerekirken ev sahibi %40 zam yaptı sizce bu doğrumu?

Ev sahipleri kiracılarına karşı neden acımasız?

niye kimse yasaya uymuyor birde bunu yapan avukat

Güncellemeler
+1 yıl
tok açın halinden anlamıyor maalesef
Ev sahipleri kiracılarına karşı neden acımasız?
Cevapla