Çok üzülüyorum çok çaresizim ne yapmalıyım?

19 olacam ben 2 yıldır mezunum kazanmadım üni ve annem gidiyor geliyor kötü örnek olarak küçük kardeşime gösteriyor.
Ben küçük kardeşimin zamanında durumumuz iyi değildi annem babam başka alemdeydi arkadaş ortamım öğretmenlerim yaşadığım yer hepsi kötüydü ortaokuldan liseden hiçbir şey öğrenmemistim annem hiç bunları söylemiyor sadece kötü şeyler anlatıyor o büyürse beni kötü gözle bakacak hayatında başarmamış olarak bakacak
Çok üzülüyorum çok çaresizim ne yapmalıyım?
Cevapla