-ötv
-kdv
-trt payı
-kultur bakanlığı payı
-ulasim masrafı
-magazacılık ve depolama ücreti
-isletme kârı
Derken ürün geliş fiyatının 4-5 katı oluyor 😑

Acaba bu haber gerçek mi diye mediamartk'ın Alman web sitesine baktım %100 doğru sadece stok kalmamış.
😡😡😡

Aynısından olmasada yerine bunu buldum. Bu bile çok uygun 😶 aranızda illa ki inanmayanlar olacak onlar için buraya 👉 Link bırakıyorum
Sarayların giderleri neyle ödeniyor sanıyorsunuz? Ucan saray, yüzen saray, yazlık saray, külliye binasının masrafları böyle ödeniyor işte. Size düşen tek şey PADİŞAHIM ÇOK YAŞA demek!
Cevap
6Cevap
Bizim isvicrede almistim bu airfritözlerden 59 frank ödemiştim gayet güzel ve kullanışlı bir ürün kesinlikle öneririm 👍
aslinda degil. yani bizim ulkemiz pahali degil buna bir cok ornek verebilirim, bizim ulkemizin sorunu alim gucunun cok dusuk olmasi. Kazanc ve fiyatlandirma dengesi bozuk
maalesef bu hale getirildik. Uzaklara bakmaya da gerek yok en basiti devletin aldığı vergilere bak devlet bile halkı ver ile boğuyor.
Çünkü devlete de alıyoruz her üründen, soygun ülkesiyiz
1) Paramız çok değersiz.
2) Her şeyde inanılmaz bir vergi yükü var.
Hep böyleydi bizim toplum %100 den fazla kâr koyar aç gözlüdür, bir ara ticaret yapıyordum toptam alınca 5₺ gelen tişörtü 15’e satardım diğerleri 60a satardı böyle aç gözlüler işte
Milletini köle gören fiyatları da ona göre ayarlar yani :D
Ogretmen hanim geriden mi geliyorsunuz
Çöplere binlerce tl para veriyoruz a..
Mesaj yazilmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?