Neden bizim ülkede her şey bu kadar pahalı?

😶
😶

Acaba bu haber gerçek mi diye mediamartk'ın Alman web sitesine baktım %100 doğru sadece stok kalmamış.

😡😡😡

.
.

Aynısından olmasada yerine bunu buldum. Bu bile çok uygun 😶 aranızda illa ki inanmayanlar olacak onlar için buraya 👉 Link bırakıyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım az bisey araştırınca neden bu kadar pahalı olduğunu insan anlayabiliyor!

-ötv
-kdv
-trt payı
-kultur bakanlığı payı
-ulasim masrafı
-magazacılık ve depolama ücreti
-isletme kârı

Derken ürün geliş fiyatının 4-5 katı oluyor 😑
Neden bizim ülkede her şey bu kadar pahalı?
Cevapla