Burada bulunmak var olmak kötü bir şey mi? Yanlış bir şey mi yapıyorum?

Kendimi açıklamam gerekirse ağır şeyler yaşadım ve bunu normalde anlatabilmem çok da basit değil. Bu yüzden senelerdir buradayım hesabımı kapatsamda her canım sıkkın olduğunda buraya geliyorum. İyi arkadaşlarım oldu ama çoğu gittiler.

Benim uzun süredir bir ilişkim var bunu da her zaman dile getirmişimdir. İyi veya kötü var. Benim buradaki varlığımdan normal hayatımda hiç kimsenin haberi yok, aynı şekilde beni de burada gerçekten kimse tanımıyor. Tamamen gizli tutuyorum vazgeçemiyorum da. Çünkü her gün daha kötüye gidiyprum psikolojik olarak. Konuşmaya ihtiyaç duyuyorum. Ama bazen konuştuğum insanlar kötü bir şey yapıyormuşum gibi davranıyorlar. Kendileri farklı yöne çekiyor konuşmayı ama yanlış benmişim gibi davranıyorlar. Burada gizli bir şekilde bulunarak yanlış veya kötü bir şey mi yapıyorum?

Eğer burada olmasaydım yüksek ihtimalle kafayı yemiştim. Zar zor tutuyorum kendimi hiç iyi değilim

Burada bulunmak var olmak kötü bir şey mi? Yanlış bir şey mi yapıyorum?
Cevapla