Kendimi açıklamam gerekirse ağır şeyler yaşadım ve bunu normalde anlatabilmem çok da basit değil. Bu yüzden senelerdir buradayım hesabımı kapatsamda her canım sıkkın olduğunda buraya geliyorum. İyi arkadaşlarım oldu ama çoğu gittiler.
Benim uzun süredir bir ilişkim var bunu da her zaman dile getirmişimdir. İyi veya kötü var. Benim buradaki varlığımdan normal hayatımda hiç kimsenin haberi yok, aynı şekilde beni de burada gerçekten kimse tanımıyor. Tamamen gizli tutuyorum vazgeçemiyorum da. Çünkü her gün daha kötüye gidiyprum psikolojik olarak. Konuşmaya ihtiyaç duyuyorum. Ama bazen konuştuğum insanlar kötü bir şey yapıyormuşum gibi davranıyorlar. Kendileri farklı yöne çekiyor konuşmayı ama yanlış benmişim gibi davranıyorlar. Burada gizli bir şekilde bulunarak yanlış veya kötü bir şey mi yapıyorum?
Eğer burada olmasaydım yüksek ihtimalle kafayı yemiştim. Zar zor tutuyorum kendimi hiç iyi değilim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer