Bir işyerinde yeni başladım. Ofiste 6 kişi var, hepsi yıllardır arkadaş ve beni dışlıyorlar. Ne yapmalıyım?

yaklasik 10 kusur senedir arkadaslar. Yani kemiklesmis bi arkadasliklari var. Benim ofiste 6. ayim. Beni benimseyemediler. Ne yaptiysam olmadi. Tavsiyeleriniz benim icin onemli. Kesinlikle beni disliyorlar. Dogum gunlerinde beni dahil etmiyorlar, kutlamalara cagirmiyorlar, arkadasin dugunu oldu, arabam olmadigini bilmelerine ragmen ve beni eve birakacak yok me yapsam diye yem atmama ragmen orali olmadilar. Bugunde caktiemadan bana laf sokuyorlar, erken cikiyormusun 10dk.

Bir işyerinde yeni başladım. Ofiste 6 kişi var, hepsi yıllardır arkadaş ve beni dışlıyorlar. Ne yapmalıyım?
Cevapla