Eşimin ailesi her görüntülü aradığında açmak ya da sonrasında açamadım diye geri aramak zorunda mıyım?

Eşimin ailesi her görüntülü aradığında açmak ya da sonrasında açamadım diye geri aramak zorunda mıyım? Bu yüzden eşimle birbirimizi yedik. Ne zaman arasalar ya duştan çıkmış oluyorum, ya elim bulaşıklı oluyor. Sonra da açmadım diye tavır trip çekiyorum. Eltim zaten ortalığı karıştırıp milleti bana düşman etmeyi başarıyor sağolsun (!) Bu nedir ya? Evlendim diye hiç mi kendime özel bir vaktim olmayacak?
Eşimin ailesi her görüntülü aradığında açmak ya da sonrasında açamadım diye geri aramak zorunda mıyım?
Cevapla