Kız Çocuk ile Erkek Çocuk Arasındaki Fark?

Ya hiç anlamıyorum biz üç kardeşiz. Bir ablam ve bir erkek kardeşim var. Ablam ile ben her zaman eğitim hayatımız boyunca takdir getirmiş , üstüne tıp kazanmış evin her temizliğini yapan annem eve geldiğinde ona köle gibi hizmet eden iki kızız. Fakat erkek kardeşim bu sene sınıfta kalmış ( notları hiçbir zaman iyi değildi ) bize söylemedi bile. O kadar sorumsuz ki sınıfta kaldığını bile biz kendimiz öğrendik , beyefendi kendi bakmaya bile tenezzül etmiyor. Öğrendikten sonra da çokta umrunda olmadı , hemen arkadaşları ile dışarı çıktı. Onun yerine evde biz kendimizi yiyoruz bu çocuğun hali ne olacak diye. Neyse karar verdik kendi söylesin anneme , annem eve geliyor yemek hazırlamışız önüne koyuyoruz tabağı fırlatıyor " Ben bunu yemek istemiyorum " diye. Yerleri temizliyoruz , koltukları siliyoruz ardından soruyoruz " Peki , ne yemek istiyorsun? " evde malzemeleri bile olmayan bir yemek söylüyor. Bunların dışında erkek kardeşim hiç ders çalışmaz , okulda hep devamsızlık eder ; ben ise çok erkenden kalkar herkese kahvaltı hazırlar giyinir çıkarım evden , akşam okul yüzünden çok geç gelirim alelacele derse oturur gecelere kadar ders çalışırım ama annem yine dersten beni kaldırır. Kendime ait ders çalışabileceğim bir ortam da yok hep onun dizi sesini çekiyorum. Dakikada bir beni kaldırıyor , dibindeki eşyaları getirmem için. Mesela ablam annem zoruyla tıp okuyor , erkek kardeşim gecelere kadar dışarılarda takılıyor fakat o kız reşit olmasına rağmen anneme dışarı çıkmak için yalvarıyor. Biz ne yapsak yaranamıyoruz bu kadına. Her zaman bize sahibimizmiş gibi davranıyor, oğlunu da kendine benzetmiş. Bize evde köle gibi davranıyorlar biz o kadar didiniyoruz kendi hayatımızı yaşayamıyoruz bile ama onlar her fırsatta sırtımıza biniyorlar. Kusura bakmayın çok uzun oldu daha da yazardım fakat o kadar ço kşey yaşatıyorlar ki dayanamdım artık. Sizce ne yapmalıyız?
Kız Çocuk ile Erkek Çocuk Arasındaki Fark?
Cevapla