Sokakta neden güvenliğimiz yok?

Bugün gayet gündüz vakti 4 kız arkadaş yolda yürürken birkaç tane sarhoş erkeğin laf atıp küfür etmesine maruz kaldık. İzmir'de Kordon'da oldu olay. Hava karanlık değildi, herkesin içinde oldu. Biz korkmadık veya sinmedik, karşılık verdik ve polisi aradık, sonra da oradan uzaklaştık. Beni şaşırtan şey bu kadar cesaretli olmaları. Beni yanına getirtme diye tehditler, küfürler havada uçuştu. Sizce neden bu kadar cesaretlendi sapıklar? Ve İzmir kordonun son hali hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sokakta neden güvenliğimiz yok?
Cevapla