Ben akışta olurum, ne başladığını anlarım ne bittiğini, bazen tabureyi çeker denize karşı iki duble içer bi’ bakarım ne güzel geçmiş diye, sonra devam ederim kaldığım yerden. Yaşamak sonu olmayan bir olgu benim için, ama her an da biteceğini bilerek yaşamaya çalışıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Eylülü çok severim eee benim doğduğum ay :D
97li misin
Evet dündü doğum günüm
Yaşıtız, senin de istisnasız her arkadaşın bu yaz evlendi mi:((
Evlenen var ama hepsi evlenmedi
Bu sana da geride kalmışım duygusu veriyor mu
https://voca.ro/1etjfogOVlGc
Eylül 1 dışarda yağmurun gürültüsü, tabiat ananın aynasında sararmış görüntüsün
Bitsin artık şu yaz bune yaw 63 derece olur mu bi hava
Hayır sonuna kadar yazcıyız bitmeyecek 🥲
Evet, baya güzel şu an
Üşüdüm ben:(
Ben de dışarı çıkmıştım bugün İstanbul'da bir deniz tarafına.
İnanır mısın bir ara üşüdüm :D
Garip şekilde bir anda serinledi ve bence bu sene aşırı sıcak da olmadı
Ömür mömür niye kafamı karıştırıyorsun şimdi ne güzel esiyor diye sevinip geçsek ya 😂
Bitişler beni hüzünlendirir hep
Ben akışta olurum, ne başladığını anlarım ne bittiğini, bazen tabureyi çeker denize karşı iki duble içer bi’ bakarım ne güzel geçmiş diye, sonra devam ederim kaldığım yerden. Yaşamak sonu olmayan bir olgu benim için, ama her an da biteceğini bilerek yaşamaya çalışıyorum
Sonbahar ve kışı daha çok seviyorum
Ben de yazcıyım ama bu sene tatile gidemediğim için bu sene yazdan çok sıkılmıştım
Anlıyorum. Umarım bir dahaki yaza güzel bir tatil yaparsın. 🙂 Bu yaz sadece Kapadokya ya gittim
Umarım bir dahaki yaza sınavım bu kadar geç olmayacak ve yapacağım 😌
İnşallah 🙂
Memnun kaldın mı Kapadokya tatilinden
Evet güzel geçti ama Göreme de yol çalışması olmasaydı iyidi.
geç kalmışlık hissi bastırıyor bana
Ay bu yaşla birlikte artıyor sanki bende de çok
valla ya serinledi ama doğal gaza da zam geldi :D
Her şeyin iyi yanı kötü yanı var işte
Sorma valla
Serinlesin artık yandık
Aynen nem yok en azından
Aynen
Ay çok şükür ayol
Birazz
Wvet ya cok iyi
Tam bu havalarda sevdigin yaninda olcak sarilcaksin 🙂
Serinlemedi
Ege’de bile serinledi siz Arap yarımadasında mısınız
Yoo serinlemedi 😃
Ege’de bile serinledi siz nerdesiniz
İzmirdeyim
Serinledi
Ay evett