Tek başıma yürürken karşıdan birkaç tane kekonun geldiğini gördüm. Dedim ki bunlar beni giber abi. Çünkü liderlerinin öyle bir gelişi vardı ki adam kanatlarını açıp kapatıyor ta omuz hizasına kadar. Ben de her şeyi boş verip o kanat cirpisina kilitlendim ve ulan bu harbiden uçmak istese kanat takar, uçmak istemiyorsa neden kanat çırpıyor? Derken bir nada bir ses geldi, ne bakıyor lan yarr diye. Para ver lan dedi, dedim ki abi para yok. Niye olm adam değil misin sen? Erkek adamın cebinde parası olur oğlum dedi. Evde karı aç mı lan falan filan derken dedim ki senin var mı? Varsa neden istiyorsun? Adam orada bir aydinlanma geçirdi, kanatlarını yere indirdi, daldı gitti bir kaç saniye ve kafa salladı, galiba orada benim haklı olduğumu anladi. Sonra bir anda daldığı yere hala bakarken gözleri fal taşı gibi açıldı, parası yok ve parası olmayanlar erkek değil diye düşünüyordu ben de sadece durumu anlamasını sağladım. Yani kendi kendine laf soktu ve bana sinirlendi. Sen şimdi bana adam değilsin mi diyin laan dedi. Ben o an anladım her şeyin biteceğini ve bütün gücümle koşarken neden bana bulasacaklarini bile bile neden başka bir yola girmediğimi düşünerek kaçtım.
Diğerlerini sktr edin ya bayağı uzun oluyor bu yazılar.
Komedyenim, ilk defa sahneye çıkacağım, hikaye nasıl?
önemli olan malzeme deyil sunumdur mesela cem yılmazın anlattığı komik hikayeleri sen anlatsan onamı gülen daha çok olur yoksa sanamı? sonuçta aynı hikaye dimi? yani eyer insanlar gerçekten hikayeye gülüyorlarsa o zaman ona güldükleri kadarda sana gülmeleri lazım ama gülmezler dimi? demekki komedyenlikte tek bir taktik vardır oda sunum şekli bak sunum şekli o kadar önemlidir ki sen bir küfür ederekte insanları güldüre bilirsin yani bu aslında hipnoz olayıdır