Hiç olmasını çok istediğiniz bir şey imtihanınız oldu mu?

Bir şeyi çok istemek bazen o şeyin zorlaşmasına, onun sınav haline gelip süründürmesine sebep olabilir. Olsa dahi hayır getirmeyebilir, hayır getirse sevindirmeyebilir. Çok istemek, aşırıya kaçmak doğru bir tavır değildir. Gerekli çabayı harcayıp yerinde ve beklentisiz istemek lazımdır..

Hiç olmasını çok istediğiniz bir şey imtihanınız oldu mu?
Cevapla