Ben kardio mekik çalışıyorum geceleri ama bugün spor yapacağım derken yatmaya karar verdim.👻👻🤦
Ben kardio mekik çalışıyorum geceleri ama bugün spor yapacağım derken yatmaya karar verdim.👻👻🤦
Yok ya bazen insan yorgun hisseder gününde olmaz hevesi olmaz o yüzden fazla takılacak konu değil bence. Yarın yeniden sporuna başlar kaldığın yerden devam edersin
Cevap
22Cevap
üşengecim biraz. tembel olan genelde umursamaz. üşengeç olan yorgun gibidir
Ben doğdum doğalı yorgunum 😂
Ah be abla umarım geçer yorgunluğumuz 😅 ruhumuz enerjik bizim
Üşengeclik gecici tembellik kalıci olabilir. Onceden tenbelhaneler varmis. Sinra burada duranlarin sayisi gitgide artinca padisah demiş burayı yakın. Tabii icerdekiler safa sola kacmaya baslamis fakat bi tanesi kalmiş almis sigarayi agzina surdan bi ates gelsede sigarami yaksam demis. Padisah demiski bu tembel. Bu arada hikaye bu kadardi
Üşengeçlik genelde yorgun olduğunda olur.
Ama tembellik hep olan ve geçmek bilmeyen bir durum olur.
şu an ben ikisinin arasında kalmış biriyim😢
Tatildeyim ben Tubi tembelim şu sıralar ama okul açılınca ben o kadar yoğun oluyorum ki 24 saat yetmiyo bana. 😂
Benimde sipam okula başlayacak bana da yetmeyecek 🤦🤦
Oo reis, şimdi sınıftaki kızlar düşünsün. 😜
ikisi de var bende maşallah... tembellik daha ağır basıyo ama
Anne olunca ağır basamıyor çiçeğim.😂
Yatmadan önce spor ne kadar sağlıklı şüphelerim var
normalde değilim ama son 2 gündür her şey zor geliyor.
ya yazıyı neden kenarı almadın offf :D :D :D
😒😒🤨
özür dilerim pardon bi an dayanamadım ama cidden cildin çok pürüssüz ondan kb
Önemi yok
teşekkür ederim anlayışla karşıladığın çok olgun davrandığın için birde gece saatleri böyle oluyorda ondan
Arada olur böyle şeyler bende dün sırt çalışacaktım ama bugün çalışacağım sırt
Birisi 6 birisi 7 harfli
Allah senin belanı vermesin emi🤦
Amin kraaaal
Rahatıma düşkün diyelim 😄
Tam da bu galiba.😂
Sende güzel sıra dışılık var
Anlamadım
Çalışkan hamarat iyi bir anne iyi bir eş vs
bsver yat uyu napcan fdssedf
Demi kız 😂
3 gündür cv vericem sözdr bir gidip başvuramadım..
Ama iş kaçarsa ya balım?
biz işe gidiyoruz mecbur :/
Bazen tembelim bazen üşengeç
gece spor yapmak için doğru bir vakit değil
Sporda yenilik görmemek sıkıyor insanı
EE bi yerde pes ettin tbi 😀
Cinsellikte ikiside degilim bir kaplanım
Yürü be. 🔥
@carsngirls yırrtarım dagları engilleri ona göre
Engiller?
Hanım efendi çok güzelsiniz keşke sevgilim olsaydınız
@carsngirls yokla resimdeki bayanı diyom benim ilgim bayanlara
İkisinde aynı gibi ya bende spora üşeniyorum :(
Bence farkı olsada aynı sonuca ulaşırsın :D
Haklısın balım
Memnun musun ne kadara aldın?
2400 e almıştım bir sene önce tecno spark 6 go benimki ben seviyorum bana yetiyor balım
Sende gülüm
Üşengecim
Nasıl güzel yüzün var ismin suratsız kız neden?
Çokkk teşekkür ederim ama ordaki suratsızdan kastım asık suratlı olmak :D
Anladım balım ama gerçekten çok güzelsin.
Yaa çok teşekkür ederim o senin güzelliğin sanki sen farklısın benden
💐💐💐
Kaşların çok güzel
Teşekkür ederim canım benim eski kuaförüm kendim alıyorum.💐🤗
Belli oluyor harika olmuşlar abla
kendimi iyi hissettirdiğin için teşekkür ederim 🥰
Gerçeklerrrr ❤️ rica ederim
🥰💐
Rahatlık olabilir
Daha yumuşak bir kelime evet daha güzel.
Bana yazar mısın bişey sorcam
Üşengec
üşengeç
Değilim
Üşengeç
Bi ara yazarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?