Kapalıyken açılanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben kapaliyken açıldım çünkü bana sacma gelmeye başladı imajımı begenmiyordum anlamsız geliyordu
Kapalıyken açılanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla