Dar gelirlilerin çoğu neden marka takıntılı oluyor?

etrafımda ne kadar dar gelirli arkadaşım varsa hepsi lüks marka giyinip kullanıyor günün sonunda da kira ödeyemeyince ay sonunda borç harç geçiştiriyorlar bazen benden de borç para istedikleri oluyor. benim gibi ortalamanın bi tık üstü maddi durumu olan arkadaşlarım ise tutumlu bir yaşam sürüp yatırım yapıyor kimi bağ bahçe alıp doğal yaşama adadı kendini kimi dükkan aldı iş kurdu ben ise evimi aldım bu yaşımda tek başıma hani insan evine bile çağırmaya çekiniyor şimdi o arkadaşları mesela kendileri evlenmiş yıkık dökük bir evde kirada oturuyorlar ben şimdi nasıl çağırayım sanki nispet yapar gibi yanlış anlamasını istemem. sadece neden daha az lüks takılıp kendilerine yatırım yapmazlar anlamıyorum marka kullanınca ne oluyor boy mu uzuyor? bu takıntıyı hayatım boyunca mantıklı bir yere oturtamayacağım.

Dar gelirlilerin çoğu neden marka takıntılı oluyor?
Cevapla