Fakirlerin marka takıntısı çok komik olmuyor mu?

bugün zara'da güya indirim varmış yurt dışında avrupa'da yüzüne bakılmayan sentetik kalitesiz kumaşla iş yapan markanın ürünlerini indirimli almak için birbirini eziyormuş fakirler. bu kadar vizyonsuzluk da ancak bizim gibi geri kalmış ülkelerde görülür zaten zara'yı kaliteli zannetmek ayrı komedi, zara marka giyineceğim diye ezilmeyi göze almak apayrı komedi değil mi :D bugün rastgele bir avm'ye gidip herhangi bir zara mağazasının önünde durarak vahşi hayat belgeseli izler gibi bu birbirine tüküren lamaların halini izleyeceğim :D ahahaha

Fakirlerin marka takıntısı çok komik olmuyor mu?
Cevapla