Türk insanları sizce neden delirdi?

Kasiyer olarak çalışıyorum. Yeminle normal müşteri yok. Bir iki iyi çıkınca mutlu olur mu insan. Çalışanı da k. Pek gibi görüyorlar.

Türk insanları sizce neden delirdi?
Cevapla