Eşimden çok annesinin kuralları geçerli?

Eşimle görücü usulü evlendik ama kafa dengiyiz kendisini seviyorum kalbi çok temiz ama sevdiklerini korumak adına yaptığı hareketleri çok düşüncesizce ve annesi aşırı menfaatci ve dominant biri , aile apartmanında oturuyoruz ve diğer evlatlarınin evinede bizim evede menfaatleri dahilinde hakim olmuş ve olmaya çalışıyor, markete gidip gelişimize (ki diğerleri menfaatlerini korumak için lafından çıkmıyorlar)(arkasından demediklerini, düşünmediklerinide bırakmıyorlar açık açık benimle dertlesti hepsi bu konuda) elimizdeki poşetlerin sayısına içine, ne kadar sürede gidip geldigimize, evimize gelen misafirlerimize, odamızın ışığına, ne yemek yapıp kendisine götürüp goturmezdigumize (kendisi yaşına göre aşırı dinc yani bı sağlık sorunu yok her ihtiyacını karşılayabilecek durumda olmasına rağmen herkesten her gün her öğün yapılan yemeklerden kendine getirttiriyor) , eve alınan eşyalardan kendine pay çıkarip cikarmayusina ya herşeye aşırı karışıyor ve esimlede günlük hayatimiz aşırı sıkıcı, işyerinde yeteri kadar yoruluyor diye kendisini daha fazla yormak ve benden sıkılmasıni istemediğim için birşeyde istemiyorum ( birşeyden kastım eğlenceli oyunlar , parka gitmek, misafirliğe gitmek, tv izlemek vs vs basit şeyler) artık sıkıldım aşırı şekilde , kendisine de açık açık söyledim ben bu benimle alakası olmayan hayata senin için katlanıyorum ( ben kendime bile iyi gelemiyorken ona iyi gelmeye çalışıyorum) diye , kendiside dediki benimle evlenmeyip başkası ile evkenseydin de böyle bı hayat olacaktı, sizce böyle mi her evlilik hayatı? ( HAYIR)
Eşimden çok annesinin kuralları geçerli?
Cevapla