İnşallah. Düşünsene sen işten geliyorsun. 50 bin lira maaşı çekmişsin. Bende evde tüm gün maç izlerken maçkoliğe girip 10 bin lirası ile kupon yapıyorum
Hayattan bir şey istemezsen bir şey almıyorsun ama o senden alıyor. Hayattan bir şey istersen o zaman senden daha da fazla alıyor. geriye doldurulamaz boşluklar ve acılar kalıyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
13.850 tl ile geçinebilen varsa domalsın, bi de ben z...
Görsel eski zaten. Bu görsel bir reklamdan zaten. Yayınladığı döneme göre gayet iyi para. Enflasyondan dolayı güncelleme getirelim. 50 bin olsun. 😂
Heh olur o zaman.
Nasip olur mu be
Olmaz.
Üzdün ama 😢
Durum bu panpa. Kendin kazan kendin ye, en iyisi.
O bile nasip olmuyor
Haklısın bea. ༎ຶ_༎ຶ
Ağlamak istiyorum
Ben de. İş başvurusu yapcaktım her şey sıkıntılı.
Üniversite mezunu musun?
Değilim, okuyorum daha. Ama bazı alanlarda mezunlara taş çıkartırım.
Hangi bölüm ve hangi üniversite?
Bende kalsın xd kendimi çok spesifik bilgilerle ifşalamak istemiyorum
En azından bölümü öğrensek 😂
Cıks
Bu kadar gizeme ne gerek var bölümden ifşa olmazsın merak etme 😂
Paranoyaklık seviyem... İng mütercimlik
Sen işsiz kalmazsın 😂
Amaan
Hatta şimdiden sana yazayım da belki ilerde zengin olursun filan dkdkdkdkdk
Hahshsh inşallah olurum
İnşallah. Düşünsene sen işten geliyorsun. 50 bin lira maaşı çekmişsin. Bende evde tüm gün maç izlerken maçkoliğe girip 10 bin lirası ile kupon yapıyorum
Yemek ve temizlik yapıcan full, okeyim
O en kolayı 😂
Okay o zaman
Ne güzel anlaştık. Hem seni sevgiye ve ilgiye de bogarim. Mis gibi ilişki.
Taliplerim çıkıyo olley evde kalmadım. 🙄
Hadi güzelim sen derslerine iyi çalış kendini geliştir. Ne sen evde kal ne de ben bu fakir hayatına devam edeyim.
Sadaka atarım 2-3 anca o birader. :d
Böyle anlaşmamıştık ama tatlım 😂
Evde oturan erkekler🤮
Hep kadınlar mı oturacak. Biz erkeklerin de hakkı
G@t#n# $ik€yim Hayat.
Garibanın yüzü gülür mü
Gülmez be @mın@ ko¿@yı:m
Ne olacak l*n bizim bu halimiz
Bilmiyorum ya sabah akşam hayaller ve kokuşmuş bir /31/
@m! n@ k@dumun hayatı
Hayattan bir şey istemezsen bir şey almıyorsun ama o senden alıyor. Hayattan bir şey istersen o zaman senden daha da fazla alıyor. geriye doldurulamaz boşluklar ve acılar kalıyor.
Artık yaşamak istemiyorum. Hayattan zevk almıyorum.
Bende öyle hissediyordum eskiden ama değmez gerçekten. Bu $ik₺imin insanları için
Kesinlikle öyle
Valla doğru 😁
Var bi hayalimiz