Aile & Toplum 1+1 evde yaşamak sadelik mi fakirlik mi? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Kız arkadaşıma 1+1 ev önerdim evlilik için kavga çıktı.1+1 evde yaşamak sadelik mi fakirlik mi sizce? 1+1 evde yaşamak sadelik mi fakirlik mi? Cevapla Evlilik Soruları Öneri Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Şişkoletta Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Sadelik bu değildir kutu gibi bir ev bildiğin fakirlik 🤷🏾♀️ 1 3 Yorumla Soran +1 yıl 65 m2 ev kutu gibi mi oluyor? Yorumla Şişkoletta +1 yıl Evet arkadaşım üzgünüm ama kutu gibi Yorumla Soran +1 yıl Peki... Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ay çok tatlış bence ya. Ben üniversitede yaşıyordum 1+1 di evim güzeldi. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Iliskini gozden gecirsen iyi olur, hayata baksiniz farkli olan insanla uzun vadede catismalar cok fazla olur. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sadelik bu değildir kutu gibi bir ev bildiğin fakirlik 🤷🏾♀️
65 m2 ev kutu gibi mi oluyor?
Evet arkadaşım üzgünüm ama kutu gibi
Peki...
Ay çok tatlış bence ya. Ben üniversitede yaşıyordum 1+1 di evim güzeldi.
Iliskini gozden gecirsen iyi olur, hayata baksiniz farkli olan insanla uzun vadede catismalar cok fazla olur.
Hayır, alakası bile yok.
Sadelik
Fakirlik