32 yaşındayım, bekar yaşamayı istemek suç mu?

32 yaşındayım ve hâlâ bekarım, hâlâ diyorum çünkü çevremdeki herkes evlenip çoluk çocuk sahibi oldu ama ben kafa dengi birini bulamadım, çevremdeki herkes bana evde kalmış zavallı gözüyle bakıyor sürekli birileri ile tanıştırmaya çalışıyorlar ama tanıştırdıkları insanlar da ipsiz sapsız işi olmayan tipler ben de bunları istemeyince burnu havada kimseyi beğenmiyor diyorlar arkamdan, aynı şekilde evde de ailem sürekli evlenmem yönünde baskı yapıyor psikolojim o kadar bozuldu ki

32 yaşındayım, bekar yaşamayı istemek suç mu?
Cevapla