Niye dinde ve hukukta kadınlara sürekli ayrıcalık yapılıyor?

Evlenirken mehir verilir. Allahın emridir.
Takılan altınlar gelinin sayılır
Bazı yerlerde gelin için süt ve başlık parası ödenir
Bosanınca nafaka verilir
Otobüste yer verilir
Kadın hakları için feministler varken erkek haklarını savunan bir örgütlenme yok
Askere gitmezler
Lokantaya gidildi mi centilmenlik adına tüm para erkek tarafına kitlenir
Eve ekmek getirmek gibi bi sorumlulukları yok. Ev hanımı olabiliyorlar. vs vs

Ciddi anlamda eşitlik kadınlar lehine bozulmuş değil mi? Daha niye feminist örgütler sanki kadınlar toplumdan dislaniyormus GİBİ paylaşım ve eylem yapıyor. Biri beni aydınlatabilir mi
Niye dinde ve hukukta kadınlara sürekli ayrıcalık yapılıyor?
Cevapla