Evlenirken mehir verilir. Allahın emridir.
Takılan altınlar gelinin sayılır
Bazı yerlerde gelin için süt ve başlık parası ödenir
Bosanınca nafaka verilir
Otobüste yer verilir
Kadın hakları için feministler varken erkek haklarını savunan bir örgütlenme yok
Askere gitmezler
Lokantaya gidildi mi centilmenlik adına tüm para erkek tarafına kitlenir
Eve ekmek getirmek gibi bi sorumlulukları yok. Ev hanımı olabiliyorlar. vs vs
Ciddi anlamda eşitlik kadınlar lehine bozulmuş değil mi? Daha niye feminist örgütler sanki kadınlar toplumdan dislaniyormus GİBİ paylaşım ve eylem yapıyor. Biri beni aydınlatabilir mi
Takılan altınlar gelinin sayılır
Bazı yerlerde gelin için süt ve başlık parası ödenir
Bosanınca nafaka verilir
Otobüste yer verilir
Kadın hakları için feministler varken erkek haklarını savunan bir örgütlenme yok
Askere gitmezler
Lokantaya gidildi mi centilmenlik adına tüm para erkek tarafına kitlenir
Eve ekmek getirmek gibi bi sorumlulukları yok. Ev hanımı olabiliyorlar. vs vs
Ciddi anlamda eşitlik kadınlar lehine bozulmuş değil mi? Daha niye feminist örgütler sanki kadınlar toplumdan dislaniyormus GİBİ paylaşım ve eylem yapıyor. Biri beni aydınlatabilir mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer