teşekkür ederim herkese.
Bir şeyler yaşamış bir kız, evlenilecek bir kız değil midir?
teşekkür ederim herkese.
Hemen aklınıza önüne gelenle... Diye bir şey gelmesin. Sevmiştir ve olmuştur ama sonrasında bitmiştir.
Veya önüne gelenle de olmuştur.
Sonuç; artık evlenmek, yuva kurmak istiyordur.
Bu kız evlenilecek kız sınıfına girmiyor mu?
Not; bu arada soruyu anlamamazlıktan gelmeyin, 'Bir şeyler yaşamış kız' derken ne demek istedin? Gibi sorular sormayın (özellikle erkekler yapıyor bunu).
Tek tek açıklayacak durumda değilim, buna da zekası yetmeyen soruya gelmesin.
Sana bişey diyim mi ben de birşeyler yaşadım ve hatalarım çok oldu. Şimdi hayatımda biri var ve o hiçbir şey yaşamamış ve problem de değil ben kendimi bunlar yüzünden suçlarken o bana şunu söylüyordu ki öncesinde arkadaştık. Bunu kimseye anlatmak zorunda değilsin. Tövbe ettiğin zaman Allah kabul eder kimseyi yargılamak da kimseye düşmez. Bunu Allah kabul ediyor kullar kim oluyor da yargılıyor. Şöyle düşün sen o hatayı bir erkeğe yapmadın, senin hatan ve senle Allah arasında. Seni bunla yargılayacak erkeği kapının önünden geçirme bile.
Ya hu zaten tertemiz insan olsan da tertemiz bulamayacağın için millet için triplere girmeyin şimdi afedersin arkası otoban olup sözde zarı yerinde olanlar var böyle bir kısas yapılamaz bu hataya Allah'a vereceğiniz hesap için düşmeyin yeter diğerleri umurunuzda olmasın yemin ederim hiç kimseye değmez ve dahi bir sürü güya temiz alan var niye herkes dertli neden boşanmalar bu kadar fazla? Ya Allah korkusu ile yaşadıktan sonra evlenmek mantıksız iş şu devirde inan dediğin gibi bir kısası kimse koyamaz Allah dahi tövbe edeni tertemiz sayar işine gelmeyenler kendileri bilir
Sonuç olarak tövbe diye bir şey var. Yaradan bile demiyor ki böyle bir şey yapan evlenemez ya da öylelerle evlenilmez.
O yüzden buradaki hiçbir kul da çıkıp evlenilmez diyemez. Evlenilecek kızdır, tek fark nasibi daha farklı olabilir o kadar. İşte nasip kısmet işi yine de bilemeyiz. dbdhshhshs
Tek bildiğim evlenilir.
evlenilir namus bir kadının iki bacağının arasında değildir ve erkek her haltı yiyip ben evlenmem diyor bu kız olmazsa ama her haltı rahatlıkla kendi yiyebiliyor kadının namusu olduğu kadar erkeğinde namusu vardır
Cevap
22Cevap
Bi modernite çıkardılar ortaya herkes herkesle birlikte. Anadolu insanıyız biz. Müslümanız biz. Ne erkeğe ne kadına helal değildir. Dini şuraya bıraksak örf adette bile yok. O yüzden burada, "önemsemem geçmişte kaldi" diyenler yalan söyler. O kadar modern bir zihniyet oldugumuzu sanmıyorum. Herkes ilk ve tek olmak ister.
önemli olan geçmişte yaşadığının geçmişte kalması. neden evlenilmeyecek birisi olasın ki. sende herkes gibi insansın kalbin var. mutluluğu iki bacak arasında arayanlar yüzünden psikolojik olarak çöküyor bir çok kadın
Amma prim yaptın be kardeş. Mutluluk, iki bacak arası vs çok boş konuşmalar bunlar. Evlenecek olsan sende bakire olsun demeye başlarsın.
@Gizli-Servis bilgin olmadığı insanlar hakkında biliyormuşcasına fikir beyan etmen ironik!! bakire kız isteyen erkek de bakir olmalı. madem kadın erkek eşitliği var öyle değilmi? evlenince insan kötü gününde destek olacak insan arıyor tutunacak dal arıyor hasta olunca yardım eden bir çift el ona şefkatle bakan yanında olan bir çift göz arıyor bir zar parçası değil
Yanlış anlama eskilerim bi lafı var bitli baklanın kör alıcısı olur derlerdi ıllaki karşıma insanlar çıkacak insan yanılacak doğruyu bulacak seni olduğun gibi kabul edecek biride ıllaki çıkar kimler evlenmiyorki sen kalasın...
me yaşamış olursa olsun geçmişi ne olursa olsun ister geçmişinden pişman olsun ister yasanmislik desin benim için benden sonrası önem arz eder ve evlenirimde
kimseyi ilgilendirmez, benim 12 cinsel partnerim oldu iyi ki de yaptım bu yaşa kadar ne beklicem
Bana göre sadece 50 kilo altın talep eden kızlar evlenilicek kız değildir, harici kızlar evlenilicek kızdır.
Önüne gelenle veya sevmiştir olmuştur demişin herkes evliliği mutlu olmayı hak ediyor da sadık kalabilir mi ki sonuçta bir çok erkek ile farklı haz zevk yaşamış
Burada geçmiş arar durursun... bugün Tutturamazsın...
Olsun bir şeyler yaşamak kötü bir şey değil doğanın gereği neden evlenmeyesin
Evlenelicek kızdır ona bir şey diyemem ama bana göre degil
Sen erkeklerin yerine kendini koy sen olsan alırmısın kendini
Evlenilir tabii ki. Simdi "yemedigi bk kalmayan ama bakire olmazsa olmazci dayilar" gelir, bakma sen onlara
ne alakası var. ama kabullenen olur kabullenmeyen olur.
çok fazla yaşadıysa değildir ilerde hep aklına onlar gelecek
Herkes herşeyi yasaya bilir ve herkes herşeye layıktır başkasının fikri de pek önemli değil kendisi kendini layık görüyorsa no problem gerisinin. ..
Onu öyle dusunen erkek erkek değildir zaten geçmiş geçmişte kalmıştır mühim olan senin ile biikte iken tutumu davranışı sana bakışı
Çuhayı deldirmediyse sorun yok az ellenmiş dillenmişe razıyım ben
Hata olarak görsende görmesende bunu yuva kurmak hakkın kimler evleniyor pehhh
Erkekler önce kendi geçmişine bakmalı..
yeterli Olgunluğa erişmiş ise evlenilir
Bu kız figürü evlenmek için güven vermez.
Ben evlenmem boyle bir kizla
Büyük konuşmak istemiyorum evlenmek istemem
Herkes kendi gibi birini arar
oyle olsaydı kimse evlenemezdi
Değil bana göre
Nasıl oldu kaç kere oldu
O sensin lütfen kandırma bizi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?