Laik bir ülkede devletin diyanet diye bir kurumunun olması saçmalığı?

Laik bir ülkedeyiz kimi müslüman kimisi ateist kimisi hiristiyan vb. Ama devletin diyanet diye bir kurumu var ve bu kurum belki Müslüman bile olmayan insanların vergileriyle sürdürüyor çok saçma siz ne düşünüyosunuz
Laik bir ülkede devletin diyanet diye bir kurumunun olması saçmalığı?
Cevapla