Abimi çok sevmem neden yadırganıyor, anormal mi ki?

Arkadaşlar ben 18 yaşındayım abim 24 yaşında. Ben abimi çok seviyorum o mükemmel bir insan benim ilk aşkım, kahramanım, sırdaşım kısaca her şeyim. Onu annemden babamdan bile çok seviyorum ben.

Hem boylu poslu yakışıklı, hem cok zeki, hem çok kibar, beyefendi beni de çok seviyor çok benimle küçüklükten beri çok ilgilenir. Birlikte uyuruz hatta benim saçlarımı tarar bana hediyeler alır vs. Birlikte playstationda bilgisayarda oyun oynarız ben ona yemekler kekler börekler yaparım. Ne isterse yaparım yani.

Ama annem bu kadar yakınlık fazla diyor kızıyor bana hep. Ben sevgime engel olamıyorum onu çok seviyorum benden başka kimseyle ilgilensin de istemiyorum bir keresinde yakın arkadaşım da bana sen manyaksın demişti bunun için. Abimi sevmemde problem ne niye yadırganıyor ki?

Abimi çok sevmem neden yadırganıyor, anormal mi ki?
Cevapla