2003'de değilde şu an çekilse demek istedim mk. Bir tane anlayan olmamış.
Alt tarafı bir soru ya, anlamak bu kadar mı zor...
Eski kadro falan yaşıyor.
Kurtlar Vadisini çekmek istiyorlar. Şu an mümkün olur muydu, tv'de yayınlanabilir miydi?
Kurtlar Vadisi dizisi, birçok komplo teorisine sebep oldu. Bunu düşünen, anlamaya çalışan insan da çok az. Herşeyden önce, KV bir proje idi. Arkasında kim olduğu, tartışılabilir. Görünür de, güya biraz vurdulu kırdılı, biraz mafyatik, biraz siyasi olsa da ; ara sıra uluslarası meselelerdeki bakış açısı, dizide yaşanan birkaç olayın, daha gerçek hayata yaşanması, KV Terör ün yarıda bitirilmesi, KV Darbe diye isim hakkı tescili yapılıp, sonradan güya müneccim imiş gibi, hiçbir hukuki ceza almaması ; halâ anlaşılamayan soru işaretleri.
Demek ki, o Zamanın Türkiye si için, BİRİLERİ öyle bir diziyi çekip oynattı ve amacına ulaştı. Şu anda da buna değil başka şeylere gerek duyuyor. Şu an o diziye ihtiyaç olsa, çekerlerdi. Her dizi, akasya durağı gibi sıradan dizi değildir..
Cevap
8Cevap
Ben sıkıldım bi zaman sonra Polat’a hiçbir şey olmuyor
çekmesinler daha iyi insanların kafasını yoran bir dizi bence devleti insanları yanlıs tanıtıyorlar youtube da birkaç videoya denk gelmistim hiç hos değildi
He yaşıyor eski kadro. Bari az fani olun
Polat’ı ben oynamak çok isterdim ya :)
Cılkını çıkartmamak lazım, tadında bırakmak lazım
Bence izlenmez konseydekiler vefaat etti
Çok güzel olur bence
Zor biraz
Mümkün olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?