Hiç toplu taşıma araçlarında tacize uğradınız mı bayanlar/baylar?

İki kez başıma geldi. İlkinde başta anlayamadım. Bildiğiniz kalçama önünü bastırdı şahıs, aracın kalabalıklığına verdim. Daha sonra yine arkadan okşayıp avuçladı. Bu sefer neye uğradığımı şaşırdım nasıl davranacağımı bilemedim. O anda cidden ses çıkaramıyorsunuz dönüp kızgın bir biçimde bakmakla yetinebildim telaşlandı en yakın yerde inerek uzaklaştı. Bir iki hafta etkisinden çıkamadım kötü hissettim. Sizinde başınıza geldi mi ne tepki verdiniz?
Hiç toplu taşıma araçlarında tacize uğradınız mı bayanlar/baylar?
Cevapla