Bu çocuk 3 yıl sonra neden böyle benim aklıma gelip duruyor?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Unutmak diye bi şey yok alışmak var , onu hatırlatan kökü, kişi, belki adi geçmiştir bi yerde vs böyle seyler kişileri hatırlatır yani
Bir insanı hatırlayınca bir yıldır aklından çıkartamaz mısın
Belki o da seni özlüyodur lise aşkı mı
Evet.😢
Mesela ben bazen özlüyorum 3 yıl önceydi benimki de
İsmin nedir? Acaba o sen misin?
Belki o da sensin 😅😅
Ben de aynı şeyi düşünüyodum keşke o olsan 😅😅
Yemin ederim bende cok isterdim. Düşünsene o kisiyle burada karşılaşıyorsun. Haytta inanamıyacağım bir sey. O böyle sitelerle ilgilenmez yine de sen ismini söyler misin merak ettim.
Hayır söyleyemem zaten sadece mucize olurdu
Onun beni özleyeceğini de sanmıyorum açıkçası
Yaşın dogrumu bari bunu söyler misin?
Evet senin kaç
Biz onunla aynï yaştaydık. Sen büyüksün. Ben 18 yaşındayım.
Hm zaten milyonda 1 ihtimaldi ama düşünmesi bile keyifliydi
Yaa deme. Nerdeler bunlar yaa. Bizim kalbimizi çalıp nereye gidiyorlar bize hesap versinler artık.
Ben kabullendim sen daha kabullenmedin mi 3 yıldır
Aksine her geçen gün daha çok ümitleniyorum. Doktora da gittim ama çare yok.
O derece diyosun o zaman konuş bence
Çok uzun zaman oldu. Konuşsam da ne diyeceğim ki? Çok sacma bir durum
Olsun en azından denemiş olursun
Sanırım bunu yapmıyacağım. Konuşmak istediğim filanda yok. Sadece aklımdan çıkartmak istiyorum
Demin keşke o olsan diyodun ama
Hesap sorucaktım işte. Senin yüzünden mi aklıma geliyorsun diye.
Kendini kandırma bence
Gerçekten. Yani kendisini önceden de sevmezdim sadece düşündükce içimde sevgi oluştu. Yoksa bana göre birisi değil kesinlikle.
O zaman boş ver
Sorunda tam olarak bu zaten boş veremiyorum.😭
Bilmiyorum sen biraz farklısın istiyo musun istemiyomusun
İstiyorum kesinlikle
Demin istemiyorum dedin
Onu görmeyi çok isterdim. Ama onunla bir şeyler olsun istiyemiyorum. Kendisi sevilicek birisi pek değil gözü hep dışardaydı önceden. Şu an nasıldır bilmiyorum ama her geçen gün onu daha çok sevdiğimi fark ediyorum.
Sen çok karsrsızsın ne istediğini bilmiyosun bence
Off inanki şu an benimde kafamı karıştırdın
Ben mi 😅
Evet sen
Neden
Gerçekleri söyledim diye mi
Aslımda icimde her şey çok net.
Ama dışına vurmak istemiyosun onu istemediğine inandırmak istiyosun insanları ve en başta kendini
Onu su an istiyorum ama tanıdığım andan şu birkac aya kadar hic istemiyordum. Hayalini kurdukca sevmeye başladım ve onu düşünmek iyi hissettirdi. Ama su an karşıma çıksa görsem onu ne yaparım bilmiyorum.
Garip ben çok üzülmeme rağmen yeniden gelse beraber olurdum
Bende olmak isterdim ama birlikte mutlu olabileceğimizi pek düşünemiyorum. Bu isteğimi kırıyor.
Hmm e sen bulup sohbet et ona göre karar ver
Bana biraz tepkili davranabilir. Çünkü o zamnlar ona karşı pek iyi değildim ve bana yıllar sonra ne diye beni soruyorsun diyebilir. Arkadaştık ama ben onunla pek samimi olmak istemezdim. Beni sorgulayabilir bu yüzden.
En kötü nolabilir ki
Rezil olabilirim. Herkese anlatabilir ve ben bunu istemiyorum
Rezil olmaktan korkuyosan biraz zor senin işin
Aslında beni ciddiye almıyadabilir. Ama kesinlikle ona senden hoşlanıyorum filan desem benimle alay eder. Arkadaşken kendisinin bana ilgisi vardı ve ben ona pekde iyi davranmazdım. Şimdi ben ona gidersem cok kötü olur.
Hoşlanıyodum deme normal sohbet başlat sonra buluş zaten mesajda bile belli olur da az çok
Numarası artı yok. Sosyal medyadan filanda takit etmiyorum. Zor bir iş
Peki sen bilirsin
Beni dinlediğin için teşekkür ederim. Benimle benzer duyguları yaşıyan birisiyle konuşmak bana iyi geldi. Umarım bir gün seninde mucizen gerçekleşir. Ben bu hayatta her insanın bir mucize olduğuna inanıyorum ve biz inandığımız sürece her şey gerçek olur. Belki dediğin gibi su an ne istediğim belli değildir belki bu yüzden olmuyordur hiçbir şey. Yinede umudumu yitirmiyorum. Seninde umutlu olmanı dilerim. Sevgiyle kal Scobody.❤
Teşekkür ederim güzel dileklerin için Allah gönlüne göre versin
Rica ederim, hepimizin.👋
benimde öyle oluyor
Acaba birbirimizi mi unutamadık.
olabilir
İsmin nedir?
Ercan senin
Mira. Sen değilsin.
Seninki nasıl oldu Ercan?
seninki nasıl oldu derken?
O kisiyle iliskiniz. Yani şu an neler yaşıyorsun? Acılarımız ortak mı?
Aldattı beni ama bn o şerefsizi unutmadim
Manyaksın o zaman. Gerçi benimkide şu an o kız benim şu kız benim diye geziyordur ama yapıcak bir şey yok.
öyle
sen nasıl ayrıldın peki
Biz sadece arkadaştık. O zamanlar onun bana ilgisi vardı ama şimdi benim ona ilgim varken o yok.
hm kötüymüş
kaç yaşındasın?
18
benimde 18
Zaten ismini bu yüzden sormuştum. Sanırım benzer kaderleri yaşıyoruz ercancım.
evet Nerelisin
Malatyalıyım. Sen
Ordu
Memnun oldum Ercan
Bende memnun oldum
e instagarmın flan var mı?
İstanbul'da yaşıyorum
Var ama kimseyle takipleşmiyorum. Teşekkür ederim Ercan.
Sorun yok rica ederim :-)
istediğim zaman yazabilirsin canım derteşmek için flan
Unutmayacak kadar ne yapmış acaba merak ettim
Hicbir sey
Sevmissin demek ki bı iz kalmış gibi güzel bı iz ama
Aslında bu çocuğu hic sevmezdim. Düşüne düşüne icimde su an sevgi oluştu. Onun öncesi tiksintiydi.
Bende bunu anlamıyorum zaten genel değil belki ama kızlara karşı kötü olan insanlar seviliyor her nedense
Kızlara karşı kötü filan değildi ama benimtipim olan ve ilgimi ceken biriside değildi.
Ee ne diye o zaman sevgi oluşuyor içinde
İlk başlarda yoktu zaten. Kendisine kızıyordum aklıma girdiği için. Bir türlü aklımdan çıkmıyordu ve zamanla güzel şeyler düşünmeye başladım ve şu an onu sevdiğimi düşünüyorum.
En garibi de budur yaa aşk nerde imkansız varsa gider onu sever
Aşk olması bile sacma ama yinede oldu biliyor musun. Bazen kendime acaba takıntı mı yapıyorsun diyorum. Sürekli aklımda.
Olabilir bana soracak olursan saçma geldi çünkü hem tipin değil hem ilgini çekmemiş hemde tiksiniyorsun sadece anlam vermek zor geliyor biraz
Evet evet. Aniden oldu yıllar sonra. Bende bunu anlamıyorum
🙄🙄😁😁 umarım istediğin gibi olur her şey
Umuyorum ama olmuyor
Olmuyorsa takıntı yaptın kendine demekki zorlama bence
Galiba öyle oluyor. Artık bunu kabul ediyorum
Bencede kabullenmek en iyisi diye düşünüyorum
Ama yinede seviyorum. İnsan takıntı edindigi kişiyi sever mi?
Olabilir iyi bı hale de gelebilir kötü bı hamlede gelebilir sadece görmek lazım ama sanki sen kararsizsin gibi kendinden emin değilsin
Kafamı karıştırdınız cidden
😂😂 öyle bı niyetim yoktu aslında
Öyle oldu ama
Ee kusura bakma ne istediğini bilmiyorsun galiba bana öyle geldi kesin değilsin
Aslında kesinim onu seviyorum lakin önceden sevmiyordum zamanla sevdim ve onun karakteri onunla beraber olma istegimi kırıyor. Her seyiyle her haliyle seviyorum ama her haliyle onu hayatıma olamam.
Kalbinin sesini dinle dinleyebilirsen senin için iyi olacak olan hangisiyse onu yap bak kendin diyorsun karakteri olma istegimi kırıyor diye ee ne diye daha istiyorsun söz geciremiyorsun kendine
Evet gerçekten beni çok iyi anlıyorsunuz. Kendime söz geçiremiyorum. Kalbim bana artık yeter diyor ama aklımda sadece o var. O aklıma girdikten sonra başka insanlarla tanışıp aklımı meşgul etmeye çalıştım ama kimseyle yakın olmak istemiyorum. Yine aklıma o giriyor.
Gerekli açıklamayı yaptın zaten bundan sonra bir şey diyemem gerisi sana kalmış kusura bakma da söz geciremiyorsan kendine gülerim sadece birazda saçmalık tabi
Beni dinlediğiniz icin teşekkür ederim. Sizinle konusmak bana iyi geldi
Rica ederim devam etmek isterseniz seve seve dinlerim yanlış anlamayın beni lütfen sadece kalbinize söz gciremediginiz için gülerim dedim hakkınızda hayirlisi olsun
Hayır aslında bazen gerçekleri göremeyiz ve bize bunun başkasının göstermesi gerekir. Dediğiniz gibi kendimi kandırıyorda olabilirim. Size duygularımï paylaşmak beni mutlu hissettirdi. Sizinde bana anlatmak istediğiniz şeyler olursa bende size yardımcı olmak isterim. Sevgiyle kalın kalbi güzel beyefendi.❤
Ben teşekür ederim her şey için yardımcı olabildiysem ne mutlu bana sizde sevgiyle iyilikle kalın kalbine söz geciremeyen hanımefendi 😊 elbet olur belki bı arkadasligi çok gormezsenjz sevinirim yinede güzel gönlünüze kalbinize kalmış kalın saglicakla
Hoslandiginmi
Evet
Yani 3 yildir hiç gelmedi 3 yıl sonraki geldi yuh?
Evet evet kesinlikle bende bunu anlıyamıyorum
İliski uzmanıyla konuştum dediki o zamanlar küçükmüşsün şimdi hormonların aktifleşmiş.