Geçen gün kazayla annemin sadece kendine özel olan bir blogu olduğunu gördüm ve orada şöyle bir şey yazmış:
"28 Temmuz. Nefes almak bile çok zor, birisi kalbimi güçlü bir elle sıkıyor"
Çok üzüldüm, bir şey diyemedim. Okuduğuma da pişman oldum ama bunu görünce daha üzüldüm. Babamla annemin arası bu ara iyi değil, genelde hep kavga-bozuşma olarak geçiyor. Araları kötü olmalarına rağmen, yani soğuması gerekirken neden hala acı çekiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sevgi bu öyle kolay kolay bitmez ki
Babam annemi aldattı, 25-26 yıllık evliler. Annem cidden seviyordu babamı, ama soğuması gerekmez mi neden acı çekiyor
Annen çok seviyordur babanı ondaann
Her şeye rağmen mi? Mesela araları gerçekten bozuktu o sıralar ve bunu annem gece yazmış
Demekki herşeye rağmen annen baya aşık yani. Kaç yaşında annen baban
Annem 40larında
Şimdi nasıl araları
İyi değiller hala, boşanacaklar sanırsam :(
Sıkıntılı olan baban mı
Evet
Aldatma var mı
Evet :( biri varmış hayatında
Ohoo annen buna rağmen hala babanla yatıyor mmu
Hayır işte, araları kötü diyorum ya öyle bir şey yok artık
Emin misin bu aldatma meselesi baya uzun zamandır vardır kesin annen mesafeli mi babanla yoksa bi iyi bi kötü mü
Hayır bu mesele daha yeni, eski değil bizzat kendi söyledi
Önceden böyle sıkıntılar yok muydu hiç aralarında
Yoktu, arada tabii ki kavga vs oluyordu ama bu aldatma daha yeni. Annemin aslında bu durumu öğrenince hemen soğuması gerekirken neden hala acı çekiyor anlamıyorum
Nasıl hemen soğusun kaç yıllık kocası o dediğin zor yaa
Haklısınız ama ne bileyim. Ya aslında annem zaten gerçekten babamı çok severek evlenmiş. 25-26 yıldır evliler. Yani acı çekmesi normal mi
E heralde normal baksana hayatındaki tek erkek demekki. Gitki nelere göğüs germiş neleri görmezden gelmiştir
Öyle, babamı cidden çok seviyordu. Görmezden gelmek derken yine böyle aldatma gibi bir şey mi demek istiyorsunuz yoksa evlilikte gereken fedakarlık vs gibisinden mi
İkisi de yanii
Ama peki aldatma neden acı veriyor ki soğuması gerekmiyor mu
Annen babana çekici gelmiyordur artık doyurmuyordur genelde bu yaşlarda erkekler çok istekli olabiliyor annen pasif kaldıysa başka kadın aramıştır bulunca da annenle pek bi yatak olayı kalmamıştır heralde e annende duygusal yaklaşıyor olaya
Çok kötü bir şey ama bu ya, peki çok soru sordum kusura bakmayın ama sizce benim babamla olan ilişkim nasıl olmalı? Babam hep bana karşı iyiydi, çok düşkündü. Yani aramız bozulmalı mı napmalıyım
Yani sana iyiyse tabkide sen kötü olmamalısın o onların ilişkisi olay daha çok yani bakalım bi netleşsin ayrılacaklsr mı nolcak baban onla mı evlenecek annen biriyle evlenir mi falan bunlar hep önmeli etkenler
Peki mesela babam ayrıldı o kadınla evlendi çocukları oldu diyelim sonrasında da annem de biriyle evlenirse ne gibi olur durum sizce
Veya babam o kadınla evlenirse ne değişecek ki, ilişkimizi nasıl etkilemeli
Dm den yazsanaa ordan detaylı konuşalım
Xp yetmiyor takip atıyorum siz atabilir misiniz
Benimde Xp henüz yetersiz 😂
O zaman buradan yazın size zahmet
Siz kaç kardeşsiniz aile durumunuz nasıl annen baban başkalarıyla evlenince tavırları nasıl olur bunların hepsi önemli
Ya şimdi bir tane ablam var benden bir yaş büyük. Babam o kadın olsa dahi bile bizle arasına mesafe koymaz. Çünkü bazı sınırları var, o kadın onlara karışamaz. Babam bize düşkündür bize (ablama, bana), annem zaten evlense dahi bile aramız açılmaz.
Aile durumu olarak şöyle dediğim gibi annem de babam da bize düşkün
İşte o durum evlenince değişiyor maalesef aynı yatağa girince karı koca birbirini etkiliyor yani
Kadın maalesef benden 3 5 yaş büyük 😂😂 pek bir etkisi olamaz
Ohooo o zaman tam etkisi olur saçmalama 😂😂
Ne alakası var o kim Allah Allah, babamla görüşmem izin mi vermeyecek? Bir de benden 3 yaş falan büyük
Yok öyle değil de hiç mi görmedin genç cici anneleri adamı nasıl avucuna alıyor. Baban çok mu yakışıklı çok mu zengin nasıl bulmuş o yaşta birini bee 🙄😂
🤔🤨🤔🤨🤨🤔🤔
Girmedim dün kusura bakmayın, evet karizma ve zengin hep bu halt yüzünden başımıza gelmedik kalmadı. Ya dedik kendisine, zaten güzel bir geliri vardı bırak dedik artık çalışma etme taa 10 yıl önce ama dinlemedi al işte her halt karıştı
Hmmmm gencecik kız bulmuş helal yani 😂 ama annen için şu saatten sonrası kötü olmuş annen güzel mi genç mi hala
Helal mi 😂 neyse yorum yapmıyorum da annem güzel. Hatta gençliğinde falan fıstık gibiymiş. Gerçekten çok güzelmiş, şu an tabii ki yaş geçince biraz olgunluk var ama çirkin değil. Sadece gençliğine göre kilo aldı ama hala güzel
Yani o manada helal değil tabiki 😂 olgun kadınlarda çok yaşlanmadıysa ayrı bi güzel çekici olur bence 😂
Valla bence annem gayet çekici ama işte bilemiyorum. Annem üstelik babam hiçbir şeyken sevip evlenmiş. Babam daha hiçbir halt değilken
Aralarında başka sıkıntılar olmuş olabilir mi baban ondan dolayı daha genç bi kadına yönelmiş olabilir mi 🤔
Ne gibi mesela
Yani cinsel manadaa
Onu bilemem
Yani o konuda annenle ters düşünce isteklerine eskisi gibi cevap veremeyince olmuş olabilir diye düşünüyorum
Olabilir valla bilemiyorum. Yoksa öncesinde böyle değillerdi. Kaç yıllık evlilik sonuçta
Birden mi oldu yani o geçiş aşaması nasıldı
Açıkçası şöyle, babam şehir dışına veya yurt dışına sürekli çıkan biri. Annem işini bırakmasını istiyordu daha fazla vakit geçirelim diye. Zaten yeterince de para vardı, gerek yoktu çalışmasına ama işte babam istedi çalışmak annem istemeyince sürtüşmelrr çıktı. Ya şimdi yalan yok, annem de babam da zor insanlar. Kabul de ediyorlar. Ama onun dışında öyle çok bir şey yoktu. Arada bazen işte babaannem ve annem arasında birkaç oldu. Ama onun dışında annem babamı hep severdi bilirim yani, babamın geleceği günler şehir içindeyse babamı beklemeden gece uyumazdı. Bize karşı da çok iyi bir baba. Sevgiyle yaklaşan, hatta o bizi şımartır annem disiplin uygulardı bize. Şiddet, alkol sorunu da yoktu
Annen çalışmıyordu dimi 🤔 hmm baban biraz gözü dışarı kaymış demekki baksana genç kızda kandırmış olabilir dimi 🤔
Hayır çalışmıyor, aslında bakın babam işi 1 2 yıla bırakacaktı, annem de ümitliydi daha fazla vakit tatil birlikte vs diye. Sonra babam bırakmayacağını söyledi bir anda ve araları çok açıldı. Annem haklı olarak ümitlenmişti çok, ama böyle olunca çok bozuldu araları. Sonra da işte olanlar olanlar. Genç kız nasıl kandıracak
Hmm demekki aralarındaki soğukluk böyle başlamış. E genç kız fiziği daha diri belki libidosu çok daha yüksek
Hayatta her şeyi seks olarak düşünen insanlara ne desem bilmiyorum
Baban için baya önemli heralde bence annenle sıkıntısı da bu yüksek ihtimalle gözü o yüzden kaymıştır
Sanmıyorum, tek seks tetiklememiştir. Dediğim gibi araları açıktı bu sıralar iş yüzünden. İnan size diyorum, normal bir işi olsaydı o kadar mutlu olurduk ki. Bizle olsaydı sürekli, her gün gelip gitme saati belli olsaydı. Annem çok seviyordu da işte aah ah keşkelerle olmyuyır
İşte annenin beklentisiyle babanın beklentileri farklıymış demekki. tek seks değil tabiki ya ama büyük etkisi de o bence