Annemin babamla arası kötü olmasına rağmen neden acı çekiyor?

Geçen gün kazayla annemin sadece kendine özel olan bir blogu olduğunu gördüm ve orada şöyle bir şey yazmış:

"28 Temmuz. Nefes almak bile çok zor, birisi kalbimi güçlü bir elle sıkıyor"

Çok üzüldüm, bir şey diyemedim. Okuduğuma da pişman oldum ama bunu görünce daha üzüldüm. Babamla annemin arası bu ara iyi değil, genelde hep kavga-bozuşma olarak geçiyor. Araları kötü olmalarına rağmen, yani soğuması gerekirken neden hala acı çekiyor

Annemin babamla arası kötü olmasına rağmen neden acı çekiyor?
Cevapla