Neden düzgün bir arkadaşlık edinemiyoruz?

Neden düzgün bir arkadaşlık edinemiyoruz?
İlişkiyi geçtim zaten arkadaşlık istiyorum. Burada da reelde de merhaba desen bile sapık konumuna düşüyorsun. Tamam kötü şeyler yaşıyoruz ama herkes de kötü değil. Sonra kendinize de yazık ediyorsunuz
Neden düzgün bir arkadaşlık edinemiyoruz?
Cevapla