Ailem ve akrabalarım neden karı kız peşinde koşmam için resmen baskı yapıyorlar? Nasıl kurtulurum bu durumdan?

Ulan yemin ediyorum kızlardan soğdum bunlar yüzünden o kadar çok baskı yaptılar ki artık güzel bir kız yanıma gelse bile hiç konuşasım falan gelmiyor gram heves kalmadı içimde. Bu ben ergenliğe bile girmeden çok çok önce başlamıştı halarımın, teyzelerimin, dayılarımın abimin ne zaman bize gelin adayı bulacan ne zaman milli olacan baskıları falan...

Hadi bunları geçtim benim tipim falan gayet iyi kızlar bana zaten kendileri geliyor ilgimi çeken bir kız olursada zaten karşılık veriyorum hani övünmek gibi olmasın ama övüneceğim benim talibim çok yani karşı cinsim için ekstra bir çaba göstermeye ihtiyacım yok, dolayısıylada seçici biriyim kriterlerim yüksek, hani zorla çapkın yapacaklar beni illa.

Bu geleneksel ailelerde cidden hiç denge yok kız olunca hayatına bir erkek aldığı zaman ayıplarlar erkek olunca da aksine baskı yaparlar kız peşinde koşması için, istediklerini yerine getirmiyorsanda g🅰️y mısın top musun falan derler. Hoşuma giden bir kız ya da bir ilişkim olduğunda falan da inadına söylemiyorum bunlara.
Ailem ve akrabalarım neden karı kız peşinde koşmam için resmen baskı yapıyorlar? Nasıl kurtulurum bu durumdan?
Cevapla