..
Evli olduğum halde gönlüm başkasına kaydı, ben ne yapacağım?
..
arkadaslar ben 1 yillik evliyim gorucu usulude degil ask evliligi 2 haftadir baska biriyle gorusuyorum dügünde tanistigim biri benden hoslaniyor bende ondan cok seviyor beni evli oldugumuda biliyor kackere evine gittim bulustuk diyor kocana bisey söyleme akisina birak napcagimi bilmiyorum?
Hadi seversin hoşlanırsin anlarım hani olabilir yani ama görüşmek senin istediğin halde olacak şey bu aldatmaya girer ne adamın onurunu kır ne de kendinizi zora sokun boşan ondan sonra istediğinde ne yapıyorsanız yap ama o adamın yüzünü parmağında takarken soy ismini taşırken yapma bir zahmet
Eşinden ayrıl ve istediğin insanla görüşmeye devam et. Usülüne uygun davranmak varken neden aldatmayı seçersiniz arkadaşım. Cidden anlamıyorum sizi
Neyi yaaa
Nasıl bir aşk evliliği 1 yılda biter ki? Bence yanlış yoldan tez zamanda dön ve ailene sahip çık. Yok kendini tutamıyorsan, sende şıpsevdi hastalığı var demektir ve bu olay ömrün boyunca tekrar tekrar yaşanır..😜🤗🤗
Cevap
3Cevap
Seni yöneticiye bildirdim ip adresini öğrenir öğrenmez eşine haber vericem ne tür bir bk oldgnu anlasın sizin gibilerin sonu gelmeli bekle sadece
Akışına bırakalım? Neyi? Ablacım akılli ol. Sen boşansan da seninle evlenecek mi sanıyorsun?
Evliliğini kurtarma şanssın bana sorarsan az. eklemek istediğim olasılıklar var fakat linç yemek istemiyorum. hayat senin ömrün güzel olsun
4,5 milyar erkek varken nasıl 1 ine bağlı kalabilirsin zaten.. Kendini kandırmaca..
Başkasını sevmekte bir ayıp günah yok, ama evliliğin devam ederken görüşmen sıkıntılı bir durum kendine yapılmasını istemezsin. O kişiyle olmasa bile artık evliliğini bitirmen gerek eşine saygı için. Olacaksa da boşanırsın o kişiyle mutlu olursun.
canım saçma işlere kalkışma terk et en kötüsü kocana olsa en ıyıdı odur
Boşanacaksınız başka bir yol yok
Aşk evliliği değilmiş o zaman
sonu iyi bitmez doğanın acı kanunu bu işte
Allah seni bildiği gibi yapsın
Kız seni kullanıyor işte neyini anlamadin
Köyü bişe
Yol yakinken vazgec
Burcun ne la
Geçmiş olsun
Kaymasın
Bende aynı nolacak bilmiyorum
napim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?