Şu site harika bu açıdan açıkçası.
Geliyorum 5 dk soru okuyorum midem bulanıyor gidip kafayı gömüyorum.
Geliyorum 5 dk soru okuyorum midem bulanıyor gidip kafayı gömüyorum.
Açıklamaya bir gülücük bıraktım bazen bende de oluyor ama uyku ile sonuclanmiyor nsixmsks
Uyursan gece biter , uyumazsan sen.
:) :)
Susarsam ben biteceğim konuşursam da sen..
Ölü adam hikaye anlatmaz :)
Sessizlik , keskin bir bıçak.
Ama kime saplayacaksın? Kendine mi yoksa bana mı?
Kadın çok yorgundu hem ruhen hem bedenen bir karar vermesi gerekiyordu ama daha sağlıklı bile düşünemiyordu bir adım atması gerekiyordu ama bu adımı hayata mi yoksa ölüme mi atacak henüz kendisi de bilmiyor
Önümde 2 kapı ve karanlık koridorlar vardı , nereye gittiğimi bilmiyordum , ve yolun sonunda ne olduğunuda.
Tek bildiğim ilerlemem gerektiği.
Eğer dursaydım umut ettiğim ışığa ulaşamazdım , ama ışığa ulaşmak için yürümedim.
Her zaman sonuna kadar gitmek istedim , sonu önemli değildi.
Ben yürüdüm , çünkü benim bu dünyaya isyan edebileceğim tek yol buydu.
Durmadan , duraksamadan sadece ilerlemek.
Hep ilerle durduğun an kaybedeceksin dedim kendime sonrq gözümün önünden yaşadıklarım geçti o günler... Ne kadar da zor şeylerdi ama hayır bunu şu an düşünmemeliyim benim yürümem gereken bir yol var sonunun ne olduğunun bir önemi yok sadece yürümem lazım devam etmeliyim böyle evet
Peki ya sonunda ne olacak?
İstediğin yere geldiğinde , olmak istediğini düşündüğün yerde olduğunda ne olacak?
Şu an bunu düşünecek durumda değil sadece yürümesi gerekiyor ve o da bunu yapacak
Bilemiyorum bunu o yere gittiğinde göreceğiz ne olacağını
Ya vakit dolduğunda?
Güneş batıp karanlık çöktüğünde geceyi sevebilecekmisin?
Oraya vardığında , kendine neden buraya gelmek istedim ki ben? Diye sormayacakmısın.
Neden oraya gitmek istiyorsun?
Çünkü gitmezsem iyi olmayacağım düşünceler beni esir alacak
Yolun sonu hep bellidir , çünkü insan temel doğasına ait bir varlık.
Yaşama olan nefretimin aslında kendime yaptıklarımdan olduğunu fark ettiğimde birdaha eskisi gibi olamayacağımıda anladım.
Peki ne olmuştu? Neden değişmiştim? Neden böyle olmuştu?
Oraya vardığımda bunları düşündüm , aradığım huzur aslında ilerde değil , hep yanımdaydı ama ben onu geride bırakmıştım...
Yolun sonu önemli değilmiş , yolda gördüklerin önemliymiş asıl , ben bunu öğrendim.
Ve geçmiş beni terk etti , anılarımı hatırlayamıyorum.
Yerinde olsam bunu yapmazdım
Güzelmiş ne bu
Güzel olan nedir?
Bu kadar felsefik konuşma yeter ben uyuyorum size iyi geceler
Korku seni bulur...
Bize askerde ilk gün bir ders verdiler...
Savaşıcak gücün , inancın , umudun , kuvvetin veya öfken kalmadıysa , ayağa kalk ve düşünmeyi bırak.
O andan sonra herşeyi kontrol etmeye çalışma , düzeni bırak ve olacaklar yaşansın.
Bunu yaparsan duygusuz , mantıksız ama cesur olursun.
İşin doğrusu , cesaret taklit edilemez.
Değişim istiyorsan , vazgeç!
Düşünmekten , iyi olmaktan , güçlü görünmekten , doğru olanı yapmaya çalışmaktan vazgeç!
Kendini zincirliyorsun , özgür olabilirdin...
Hayat bir parça mutluluk adına yaşamaya değmez mi?
İyi geceler.
Size de.
Sesli kitap dinliyorum
Hangi tür?
Hmm , Dostoyevski sevmez misin?
Cevap
2Cevap
Şarkı dinlerim
Kitabın 3. Sayfasında giderim ya da hayal etmeye başlarım, gerisini rüyamda görürüm
uyuyamiyorum
Bir yaprağın tek görevi dökülmek midir?
aha dayi yaprağa sor
İnsana geceyi zehir eden insan mı yoksa kendi düşüncelerimi acaba?
ya da gerçeklikten kaçmak için mu uyuruz sadece?
Dusunceler degil bana geceyi haram kilan nalet olasi havalar
Her gece ölümü dileyip , sabah uyanmamaya korkan tek varlık yine insan.
Değil mi?
Peki ya uyumasaydık , o zaman ne olurdu?
Denemeden bilemeyiz sanırım , ama bunu öğrenene kadar uyku bizim için bir kaçış kapısı olarak kalır.
uyku temel bir ihtiyac vucud icin. evrende yasadigin olumsuzluklari kisa sureligine unutmak adina yapilan bir eylem degil
Açıklama fav
Hic bir sey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar