Kafası hiçbir şeye basmayan, okuduğunu bile anlamayan insanlar boşuna yaşamıyor mu?

Ne bu cehalet, ne bu zeka kaybı yahu, neden oksijenimizi israf ediyorlar ki?
Kafası hiçbir şeye basmayan, okuduğunu bile anlamayan insanlar boşuna yaşamıyor mu?
Cevapla