Kız arkadaşım bizi hep rezil ediyor gibi hissediyorum bakış açımı nasıl değiştiririm?

Kendisi kötü bir şey yapmıyor sorun bende ben çok kasıyorum

Mesela sokakta yürürken önümüzde 6-7 tane bisikletçi geçiyordu kız arkadaşım tam bana bir şey anlatırken bisikletçilere iyi akşamlar diye bağırıp el salladı hepsi tekrar iyi akşamlar diye bağırdı ve gitti

Ama hemen önümüzde yaşıtımız çocuklar vardı bize baktılar ne oluyor diye ben baya utandım kız arkadaşıma biye yaptın dedim içimden geldi diyerek güldü ve yarım kaldığı şeyi anlatmaya devam etti
Güncellemeler
+1 yıl
Mesela hep böyle şeyler yapıyor gidiyor yorulunca sokağa yere oturuyor metroya binince o tutunma demirlerinde sallanıyor bi de mutlu hep gülüyor gel sende yap diyor 😂 kötü biri değil ama ben çok kasıyorum başkalarını çok düşünüyorum arkadaşlığımızı bozmak istemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Mesela ben kendimi sevmiyorum o da aman benimde kusurlarım var herkesin var olduğun gibi güzelsin okulda maskemi çıkartamıyordum hep zorla çıkartıp harikasın bayılacağım şimdi diyip gülüp eğleniyordu onun sayesinde biraz özgüvenim geldi
Kız arkadaşım bizi hep rezil ediyor gibi hissediyorum bakış açımı nasıl değiştiririm?
Cevapla