Bugün bir öğretmen geldi kendisi kürt sınıfta da kürt varmış. Hoca doğudaki öğrencilerin dayak yemesi sanki çok normalmiş gibi anılarını anlattı vs sonra Allah kahretsin ben kendimi yakacak bir şey dedim ve oradan anladım, Bu adam kesinlikle babamı tanıyor ve beni de ifşa edebilecek biri o an o kadar korktum ki sanki büyük bir yanlış (!) yapmışım gibi. Böyle hissetmek de çok kötü, böyle hissetmemin asıl nedeni genelde kürtler biraz kaba, kısıtlayıcı vs aileler falan ya oysa benim ailem oldukça iyi hatta sağcı bile değiller ben kürt olmaktan ziyade benim ailemi geri kafalı sanmalarından korkuyorum galiba. Yurt dışında ise tam tersi türk olmak yerine kürt olmak daha çok avantajlı. Ya diğerleri bu durumu öğrenirse diye çok korkuyorum lütfen YARDIMCI OLUN NAPACAMMM!!!
Uzun lafın kısası bir insanı (kendisinin seçemediği) milletinden dolayı kültüründeki insanların kötü özellşkleri otomatik olarak onun da üzerine etiket oluyor
not. olm konya da geri kafalı bir şehir ama gayet rahat konyalıyım dşyebiliyorlar ben neden bu kadar utanıyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer