KÜRT OLMAKTAN UTANIYORUM DAHA DOĞRUSU DIŞLANMAKTAN LÜTFEN NAZİKÇE TAVSİYE VERİNİZ?

Bugün bir öğretmen geldi kendisi kürt sınıfta da kürt varmış. Hoca doğudaki öğrencilerin dayak yemesi sanki çok normalmiş gibi anılarını anlattı vs sonra Allah kahretsin ben kendimi yakacak bir şey dedim ve oradan anladım, Bu adam kesinlikle babamı tanıyor ve beni de ifşa edebilecek biri o an o kadar korktum ki sanki büyük bir yanlış (!) yapmışım gibi. Böyle hissetmek de çok kötü, böyle hissetmemin asıl nedeni genelde kürtler biraz kaba, kısıtlayıcı vs aileler falan ya oysa benim ailem oldukça iyi hatta sağcı bile değiller ben kürt olmaktan ziyade benim ailemi geri kafalı sanmalarından korkuyorum galiba. Yurt dışında ise tam tersi türk olmak yerine kürt olmak daha çok avantajlı. Ya diğerleri bu durumu öğrenirse diye çok korkuyorum lütfen YARDIMCI OLUN NAPACAMMM!!!

Uzun lafın kısası bir insanı (kendisinin seçemediği) milletinden dolayı kültüründeki insanların kötü özellşkleri otomatik olarak onun da üzerine etiket oluyor

not. olm konya da geri kafalı bir şehir ama gayet rahat konyalıyım dşyebiliyorlar ben neden bu kadar utanıyorum?

KÜRT OLMAKTAN UTANIYORUM DAHA DOĞRUSU DIŞLANMAKTAN LÜTFEN NAZİKÇE TAVSİYE VERİNİZ?
Cevapla