Yurtdışında yaşayanlar gurbetciler "OY" kullanması ne kadar doğru?

Bu topraklarda çalışmıyor , maaşını TL olarak değilde Euro olarak alıyor , ve bizim nasıl yonetilecegimize karar veriyor bu ne kadar mantıklı? Aklı mantığı alan yorum yazsın , burada yaşasın , burada parasını kazansın , o zaman eyvallah , ordan buraya gelip burayı övmek en büyük cehalet adamlar burdaykende cahil kalmışlar Avrupa görmüşler hâlâ cahiller , bizim paramizin değer kaybı onların işlerine geliyor , eee neticede 1 Euro 20 lira. Gel burada yasa degincede kurulu düzenim var mış mış , kodumun beyinsizleri
Yurtdışında yaşayanlar gurbetciler "OY" kullanması ne kadar doğru?
Cevapla