Esim üzerime kredi cektirdi ve bosaniyoruz?

Merhabalar. Ben boku yemişim arkadaşlar. Bundan 8 ay önce eşimin gotunu kurtarmak adına kredi çektim 150 bin TL. Ve biz şu an bosaniyoruz dava açıldı çekişmeli olarak. Eşimde üstünde baya borç var ve sigortalı çalışmıyor. Ve beni ortada bıraktı hiçbir şekilde malı mülkü dahi yok. Ve benim üstüme olan borç aylık 8-9 bin ödemeli. Ayrıca 2 yaşında oğlum var. Ve baba evindeyim şu an herkes üstüme geliyor. Haklılar kizmakta ama ben çok kötüyüm intiharı bile düşünüyorum. Size sorum şu bankalar bana ne gibi kolaylık sağlar veya sağlar mı. Tek bir bankada borcu toplayabilir miyim veya odemessem ne olur o borcu. Benden de alabilecekleri tek bir copum dahi yok. Yardımcı olun Allah rızası icin

Esim üzerime kredi cektirdi ve bosaniyoruz?
Cevapla