Müslüman değilim ve dini bir tuzak olarak görüyorum?

Dindar bir aileden geliyorum, ve 13 yaşındayken dini sorguladım ve dinden çıktım. Kuranın mealini okuduğumda dini git gide daha da mantıksız bulmaya başladım ve toplumdaki bir çok sorunun dinden kaynaklandığını anladım. İnsanlar kuranda yazan şeyleri inkar ediyorlar. Mesela tesettürün şart olması, bir kadının başını yeğenlerinin amcasının bile görmemesi gerektiği, cariyeliğin zinadan sayılmayıp caiz olduğu, erkeklerin kadınlardan üstün olduğu, bir adamın 4 kadınla evlenebilmesi, erkeklerin kadınları dövebileceği, erkeklere kadınlardan 2 kat miras alması gerektiği ayetlerle belirtilmişken insanlar hem bunu inkar ediyor, hem dinde kadın erkek eşitliği olduğunu iddia edip hem de Müslüman olduklarını söylüyorlar. Henüz çok küçükken kendi cinsimden hoşlanıyordum sonra eşcinsel olduğumu öğrendim ve kuranda bunun ahlaksızlık olarak geçtiğini gördüm. Hadisi şerifteyse benim (eşcinsellerin) öldürülmem gerektiği söyleniyordu. Oysa ki bu benim varoluşumda olan çok normal birşeydi. Hatta internetten araştırdığımda dinden çıkanların (kuranda ya da hadisi şeriflerde görmesem de) şeriate göre öldürülmeleri gerektiğini de duydum. Din ne iyiliği ne hoşgörüyü ne de saygıyı emrediyorken bize öyleymiş gibi gösteriliyor ve ben de bu yüzden dinden çıktım ve deist oldum. Çevremdeki herkes (bana iyilik yapmış insanlar da dahil) Müslüman olduğu ve Türkiyede yaşamaya devam ettiğim için İslamiyete saygı duymak zorunda kalıyorum ve bunları kimseye söyleyemiyorum. Bunu yüzden içimden geçen her şeyi buraya yazdım

Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca müslümanların müslümanlara yobaz demesi de çok saçma çünkü din insanlara zaten tebliği emrediyor
Müslüman değilim ve dini bir tuzak olarak görüyorum?
Cevapla