Sırf dekolte giymediğim için çevremdekiler tarafından yobaz olarak görülüyorum gerçekten öyle miyim?

Ben kimsenin giyimine karışmıyorum, açık giyene neden giydin kapalı giyene neden giydin demiyorum. Kapalı değilim ama inancım gereği pek açık giyinmem ama giyene de saygı duyarım benim yaptığım doğru gibi bişey de söylemiyorum ben kendimi böyle mutlu hissediyorum. Benim yaptığımda yanlış olan nedir
Sırf dekolte giymediğim için çevremdekiler tarafından yobaz olarak görülüyorum gerçekten öyle miyim?
Cevapla