Dedem bu sene 12 Haziran'da vefat etti onun sesleri aklımdan çıkmıyor aklıma geliyor ağlıyorum yine ağladım onu çok özlüyorum başka dedem yok babamın babasida ben 14 yaşındayken vefat etti onda bişey hatırlamıyorum ama şimdiki vefat eden dedemde onun ezan oldumu demesi falan sesleri hiç aklimdan çıkmıyor şu an bunu yazarken bile ezan okunuyor ve aklıma dedem geliyor simdik ezan okundumu derdi güzel dedem ya Napcam ben bilmiyorum aklıma geldikçe hep ağlıyorum vefat edeli 3 ay oldu sanki daha dün gibi
Güncellemeler
+1 yıl
Buraya küfürle kaba konuşmayla gelmeyin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Üzülme boyut değiştiriyorsun sadece ölüm sandığımız gibi uzak yerlerde değil derin konular bence mutlu olmalısın
Neden olim mutlu ben onu özlüyorum yanımda değil öpemiyorum
Deden gittiği yerde dünyada olduğundan daha mutlu geniş düşün
Olabilir ama insan halı iste sevdi insanı yok olmasi ağlamak elde değil
Boşluğa düşmüşsün olur öyle topla kendini kral
Keşke ama zor
Başın sağ olsun
Sağol
Ne zaman vefat etti
12 Haziran
Acısı yeni imiş. Geçer zamanla azalır yani
Aynen taze ama her ay 12 de hatırlama oluyor
Çok mu duygusal sın
Evet
Şu deneme bana kaba şeyler yazıyor hiç gormuyon mu ben erkek olcam biri bı kıza bişey yazcak susmam onun altına bişey yazardım kızı rahat bıraksın diye
Evlilik çocuk var mı
Ne alaka benim yazdım şey seninkiyle
Alakası yok merak ettim sadece
Hmm
Mekanı Cennet olsun
Amin sağol
Samsunlu musunuz?
Hayır neden
55 vardı da nick sonunda ondan
Samsun'da okudum ondan
Hangi bölüm
Sosyal hizmet
Atandiniz mi
Hayirr
İnşallah atabirsin kpss girdin mi
Girmedim
Çalıştır musun bı yere
Bilmem
Çalışiyor musun bı işte dedkm bilen diyon 😂
Yokk
Profildeki sen misin
Evet beğenemefin mi
Neden tersledin ki ben bişi diyecektim
Işte artık boyle
🙋🙋
Zamanla alışırsın
Tabi unutmam asla